Trasig TV?

Targa

Trådstartare
Är bildskärmen trasig när TV:n ser ut så här? Jag flyttade idag, och tyckte att flyttgubbarna hanterade TV:n lite ovarsamt. Nu när jag har kopplat in den på nya stället (enligt alla konstens regler!), så ser bilden ut så här - konstigt mönster på skärmen! Och ingen mottagning.
_20220809_192448.webp

Attans också! Och den som bara är ett år gammal. Blir till att köpa ny - och klaga hos flyttfirman. Det måste väl täckas av deras försäkring.
Tack Buke för att ni är så bra på att svara - även om svaret inte var det jag hade hoppats på.

Spricka i skärmen ja som folk redan påpekat. Vi beställde en helt ny tv som leverades med PostNord, den hade en spricka i skärmen. Som tur var fick vi ut en helt ny då det var en transportskada.

Liknande trådar

Hemmet Jag ska renovera mitt hus nästa år. Mycket är sånt som jag velat göra sen jag och exet flyttade in för en massa år sedan och har således...
2
Svar
20
· Visningar
795
Senast: MiaMia
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 895
Senast: Derivata
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 398
Senast: Sassy
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 353
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar