Trasig TV?

Targa

Trådstartare
Är bildskärmen trasig när TV:n ser ut så här? Jag flyttade idag, och tyckte att flyttgubbarna hanterade TV:n lite ovarsamt. Nu när jag har kopplat in den på nya stället (enligt alla konstens regler!), så ser bilden ut så här - konstigt mönster på skärmen! Och ingen mottagning.
_20220809_192448.webp
 
Attans också! Och den som bara är ett år gammal. Blir till att köpa ny - och klaga hos flyttfirman. Det måste väl täckas av deras försäkring.
Tack Buke för att ni är så bra på att svara - även om svaret inte var det jag hade hoppats på.
 
Spricka i skärmen ja som folk redan påpekat. Vi beställde en helt ny tv som leverades med PostNord, den hade en spricka i skärmen. Som tur var fick vi ut en helt ny då det var en transportskada.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 989
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 861
Senast: Inte_Ung
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 812
Juridik & Ekonomi Tja, de fortsätter i samma ton. Jag försöker få ersättning för utläggen de orsakade när de inte dök upp enligt avtal. Trots skriftligt...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 338
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp