Fast nu tycker jag faktiskt det är att ta i lite här. Att ge eksempel på "jag tycker detta visar bra hover överlag" är väl inte att höja någon till skyarna? inte enligt mig iaf. Är inte så jag läser inläggen öht.Saken är den att jag inte vill lägga in en bild. Då det garanterat blir ren pajkastning. Du har dock höjt den här sidan till skyarna över ju exempel på fina hovar så det kan inte vara så svårt att lägga in en sådan.
Man måste ju träna sitt öga med "bra hovar" vs. "fel hovar" för att lära sig vad som är rätt eller fel, därav en intressant diskussion att ha, särskilt på ett forum om hästar i en tråd angående just detta: dåliga hovar.
Om man nu inte gillar högra trakt, så tycker jag definitivt det är relevant att då visa "detta tycker jag är en bra hov", annars känns det ju lätt att kunna säga "jag tycker xö är bajs och inte bra hovar" om man då inte kan visa ett exempel på bra- då blir det ju svårt och då undrar jag tex. okej, varför är dessa hovar så dåliga då? Det är väl ändå okej att inte hålla med varandra eller? Bara för jag kanske tycker annorlunda, betyder det ju inte att jag tex. inte gärna lyssnar på input från andra det gör jag i alla fall gärna om jag ser bra exempel med tillhörande förklaring- då tycker jag bara det är intressant att läsa.
Eller att det skulle leta till bajskastning ser jag inte heller, så länge det hålls i god ton.