Tycker det låter som det är många som ångrar sig i efterhand, men gjort är gjort eller vad man säger. Visst är det surt.
Så sant.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tycker det låter som det är många som ångrar sig i efterhand, men gjort är gjort eller vad man säger. Visst är det surt.
Väcker upp den här gamla tråden igen
Någon som har åsikter kring Henra Amazone enhästarsläp?
Snabb check på marknaden i vår region:
- Boj Bravo 2008. Totalvikt 1300kg. Lastvikt 580kg. Pris. 45.000kr.
- Christ carat 2009. Bytt golv. totalvikt 1390. Lastvikt 780kg. Pris. 40.000kr pg.a. Skönhetsfel på taket som är lätt att fixa själv.
- Umesläp A40. 2000. totalvikt 1400kg. Lastvikt 700kg. Pris: 30.000kr.
- Böckman Duo C. årsm. 2014 (!!) Totalvikt 1450kg. lastvikt 575kg. Pris: 43.000kr
Alla dessa är utlagda i April, och jag hade valt alla dessa framför en enhästars Henra.
Väcker upp den här gamla tråden igen
Som @spinxx sa - den gråa lamineringen släpper från alla Thule/Henra årsmodell ca 07-08. Köp ett som redan är fixat eller se till att ha tid och händigt folk som kan slipa/måla och pruta utav bara helvete!Väcker upp den här gamla tråden igen
Antar att du INTE kan göra det.Om skattevikten är låst, kan man typa ner vikten ändå?
Har sett "Skattevikt: Låst" på en hel del släp årsm. ca. 95-05 nämligen, som skulle kunna vara intressanta, men som är för tunga för att dras med våra bilar.
Antar att du INTE kan göra det.
Over and out. Släpletandet är nu officellt över. Efter ungefär ½ års letande har jag nu hittat släpet som uppfyller alla mina krav, väl inom budget dessutom.
Låt mig presentera:
Christ Comet Deluxe -06.
Har bara haft 1 tidigare ägare och verkar vara lite använt.
Boggie med 1 460 kg totalvikt vilket gör att det utan problem får köras med båda våra bilar.
Mjuk mellanvägg, integrerad krubba och sadelkammare är några av alla finesser på det, utöver att det verkar ha grym ventilation.
Enda möjliga minuset jag kan komma på är att det var metallic-vinrött. Någon gång i tiden. Det är det inte längre. Det är terrakotta-grå-aktigt i färgen nu.
Premiärturen går 12/5. Längtar redan efter H.Hs reaktion.
När jag hade häst hade jag ett sånt släp, var jättenöjd i flera år! Hästen åkte jättebra i det och lastade sig själv.Over and out. Släpletandet är nu officellt över. Efter ungefär ½ års letande har jag nu hittat släpet som uppfyller alla mina krav, väl inom budget dessutom.
Låt mig presentera:
Christ Comet Deluxe -06.
Har bara haft 1 tidigare ägare och verkar vara lite använt.
Boggie med 1 460 kg totalvikt vilket gör att det utan problem får köras med båda våra bilar.
Mjuk mellanvägg, integrerad krubba och sadelkammare är några av alla finesser på det, utöver att det verkar ha grym ventilation.
Enda möjliga minuset jag kan komma på är att det var metallic-vinrött. Någon gång i tiden. Det är det inte längre. Det är terrakotta-grå-aktigt i färgen nu.
Premiärturen går 12/5. Längtar redan efter H.Hs reaktion.
Det är bara att börja att polera vax on - vax off!