Så ni menar att om tillräckligt många äcklas och mår dåligt av att se svarta kvinnor byta om så ska de också köras ut? Eller om tillräckligt många äcklas av kvinnor som inte rakat benen? Eller tjocka kvinnor? Förstår ni själva att ni förespråkar aktiv diskriminering av en minoritet för att vissa andra äcklas eller känner obehag? Är ni så hjärtlösa att ni vill utsätta andra kvinnor för potentiell fara, lidande, och diskriminering eller förstår ni bara inte vad ni själva säger?
Jag må ha trauma kring killar med snaggat hår efter att ha blivit misshandlad av skinheads, men inte fan förespråkar jag att de ska kastas ut ur omklädningsrum för det. Jag känner mig rädd, hotad, skakis, illamående, och utsatt som liten queer kille på killarnas omklädningsrum. Men jag VET att inte alla snaggade killar vill misshandla mig och jag får agera efter det. Jag är trött just nu och orkar inte formulera mig snällt, för jag blir faktiskt uppriktigt bestört över att ni vill utsätta andra kvinnor för något så hemskt, att ni vill se en värld där minoriteter ska uteslutas på grund av äckel och rädslor. Det är ju helt absurt.