• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Ziemona
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 784
Z

Ziemona

Ngn som vet var man kan beställa? Letar efter ett snyggt träns, men har inte hittat något ännu. Det ska vara relativt smala remmar, och gärna avtagbar aachen. Alltså ingen pullarnosgrimma.
Har kollat Hg och Dyon, men har inte hittat något jag fastnat direkt för.
Alltid något jag stör mig på :angel:

Sv: Träns!

Har du hittat Hg med tunna remmar? säg för tusan till då för då har jag nog missat det!

Sv: Träns!

Jag har ett flätat träns med avtagbar aachennosgrimma från Hööks. Det är mycket snyggt och har mjukt fint läder med smala remmar. Dessutom till det utmärkta priset av 349 kr.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
644
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 390
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 371
Senast: __sofia__
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och... 2 3
Svar
58
· Visningar
7 558
Senast: Ragdoll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka