Sv: Träningsundersökning
Vad betyder själva ordet Intermédiaire?
Om någon missat rider jag t.o.m. Int I.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om någon missat rider jag t.o.m. Int I.
Anledningen att jag startade den här tråden är att jag börjat rida för en vän (Mirtai här på Buke, som tävlat tom StG) och som jag stortrivs att rida för. Hon är då förstås väldigt mycket billigare att rida för än min vanliga tränare som är B-tränare med meriter upp till GP. Så nu kan jag rida två dagar i veckan för tränare istället för två gånger i månaden vilket hade kostat mer pengar plus att jag slipper mecket med att köra iväg.
Har haft lite dåligt samvete för att jag tycker att det är för dyrt att det skulle kosta 700:-/träning för B-tränaren (med bensin och ridhushyra osv). Men den här tråden har stillat det samvetet faktiskt. Och dessutom föredrar jag Mirtai framför B-tränaren.
Anledningen att jag startade den här tråden är att jag börjat rida för en vän (Mirtai här på Buke, som tävlat tom StG) och som jag stortrivs att rida för. Hon är då förstås väldigt mycket billigare att rida för än min vanliga tränare som är B-tränare med meriter upp till GP. Så nu kan jag rida två dagar i veckan för tränare istället för två gånger i månaden vilket hade kostat mer pengar plus att jag slipper mecket med att köra iväg.
Har haft lite dåligt samvete för att jag tycker att det är för dyrt att det skulle kosta 700:-/träning för B-tränaren (med bensin och ridhushyra osv). Men den här tråden har stillat det samvetet faktiskt. Och dessutom föredrar jag Mirtai framför B-tränaren.
Det var längesen vi hade en sån här tråd och eftersom jag har absolut inget att göra så här mitt i natten så kommer en repris.
1: Hur ofta rider du för tränare?
2: Har du mer än en tränare?
3: Kör du iväg för att träna eller kommer tränaren dit du har hästen?
4: Hur mycket pengar lägger du i månaden på tränare?
5: Hur många pass i veckan rider du själv dressyr på bana/ridhus (utan tränare)?
Herregud.. inte en suck i världen att jag skulle lägga 700 spänn/träning