Träningsmusik

gul_zebra

Trådstartare
Ska precis ut på en tur på cykeln och det slog mig att min musik börjar bli lite tjatig, skulle inte tacka nej till lite nytt i spellistan. Vad lyssnar ni på för musik när ni tränar? :)

Ska precis ut på en tur på cykeln och det slog mig att min musik börjar bli lite tjatig, skulle inte tacka nej till lite nytt i spellistan. Vad lyssnar ni på för musik när ni tränar? :)

Ursäkta trådkapet, men eftersom du är ute och cyklar med musik passar jag på att fråga. Vilken typ av lurar använder du när du cyklar?

Vågar jag säga K-pop? :o Lite smakprov, det finns sjukt mycket olika stilar, men jag blir verkligen glad av sån här musik :D

Tack för svaren!

Kan ju bidra med ett urval ur min nuvarande lista själv också:

Sen är jag väldigt förtjust i Rocky och kör gärna på det istället ibland, främst musiken från Rocky IV :love::D

Liknande trådar

Samhälle Jag har precis sett Uppdrag Gransknings reportage Var finns Therese? och jag känner att jag behöver ventilera lite. Vill inte att det...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 838
Senast: vilde
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 162
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Jag har en crosstrainer hemma i dagsläget, en som jag köpte billigt begagnad och som troligtvis var billig redan när den var ny. Den har...
Svar
19
· Visningar
784
Kropp & Själ Suck… jag stukade min fot ganska rejält förrförra sommaren vilket gick över med vila, fotleden har dock känts svagare sedan dess. Jag...
Svar
6
· Visningar
534
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve
  • Atletix