Träningsmusik

gul_zebra

Trådstartare
Ska precis ut på en tur på cykeln och det slog mig att min musik börjar bli lite tjatig, skulle inte tacka nej till lite nytt i spellistan. Vad lyssnar ni på för musik när ni tränar? :)

Ska precis ut på en tur på cykeln och det slog mig att min musik börjar bli lite tjatig, skulle inte tacka nej till lite nytt i spellistan. Vad lyssnar ni på för musik när ni tränar? :)

Ursäkta trådkapet, men eftersom du är ute och cyklar med musik passar jag på att fråga. Vilken typ av lurar använder du när du cyklar?

Vågar jag säga K-pop? :o Lite smakprov, det finns sjukt mycket olika stilar, men jag blir verkligen glad av sån här musik :D

Tack för svaren!

Kan ju bidra med ett urval ur min nuvarande lista själv också:

Sen är jag väldigt förtjust i Rocky och kör gärna på det istället ibland, främst musiken från Rocky IV :love::D

Liknande trådar

Foder & Strö Mitt 28-åriga sto har lite svårt att hålla hullet så vi testade PAVO 18+ som ska vara speciellt anpassat för lite äldre hästar. Hon...
Svar
6
· Visningar
692
Samhälle Jag tycker ändå att diskussionen om vapnen, jägarexamen, licenserna och vapentyp är intressant. Få, nästan inga, mord i Sverige utförs... 16 17 18
Svar
347
· Visningar
8 481
Senast: Dentaku
·
Samhälle Jag har precis sett Uppdrag Gransknings reportage Var finns Therese? och jag känner att jag behöver ventilera lite. Vill inte att det... 2 3
Svar
55
· Visningar
6 369
Senast: nullo-modo
·
Övr. Barn Jag behöver era råd inför en förestående separation och flytt. Funderar kring vilken boendeyta som är rimlig att tänka sig som singel...
Svar
19
· Visningar
1 007
Senast: tomte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tandproblem på båda katterna
  • Mellanpudel
  • Uppdateringstråd 31