Träningskompisar (ursäkta lika tråd)

Charmy

Trådstartare
Hej! :)

Hade faktiskt precis tänkt skriva en lika dan tråd som den andra där, men hon han före. :p Jag undrar om det finns några som är intresserade av att träna tillsammans i Göteborg? Staffan Ljunggren har varit här en hel del, men nu verkar det som att det blir för få anmälda för att han ska kunna komma upp mer :( Men antingen om man kanske går ihop några stycken och rider för honom igen..

Eller om vi kan bli några stycken, och ta hit någon annan tränare. Har ett bra ställe med en stor padock i så fall där vi kan vara :)

Sv: Träningskompisar (ursäkta lika tråd)

Skulle hemskt hemskt gärna vara med, men min häst är utlånad tills sommaren ungefär.. :(

Självklart!

Vad sägs om att ta dit Per Larsson? Det vore en stor dröm att träna för honom :)

Självklart!

Vad sägs om att ta dit Per Larsson? Det vore en stor dröm att träna för honom :)

jaa, han är bra :) Han har ju lektioner här ganska nära. så man kan ju alltid åka och träna för honom. Men det är inte det, tränare finns det alltid som jag kan träna för själv liksom. det har jag gjort. Men jag vill gärna ha några att träna MED. Står nämligen som ensam westernryttare i vårat lilla stall, och det är lite tråkigt. Så det hade vart kul att vara några stycken, så kunde man ta dit en tränare eller träffas ibland utan tränare och träna tillsammans ändå kanske. :)

Jag undrar om vi inte är nsätan grannar, tror att jag känner igen din häst (om det är din på avataren?). Jag är gärna träningssällskap någon dag/vecka. det är ju enormt mycket trevligare att rida tillsammans med någon. Är rätt grön inom western, men sällskap är jag bra på :D . PM: a?

Jag undrar om vi inte är nsätan grannar, tror att jag känner igen din häst (om det är din på avataren?). Jag är gärna träningssällskap någon dag/vecka. det är ju enormt mycket trevligare att rida tillsammans med någon. Är rätt grön inom western, men sällskap är jag bra på :D . PM: a?

Va? nu blev jag nyfiken. jaa det är min pojk där. :) äsch ja, vi tar det på PM. Haha.

*Putt putt* är där inga fler? (obs. har bytt nick här på buke, så ta det inte oseriöst för att det ser ut som att jag kom hit igår :p) Göteborg är faktiskt stort, så några fler borde det finnas? haha. :)

Jag är intresserad... vart håller du till då?

Jag har en bekant som kan tänka sig att komma ner och ha clinic oxå

Lotta Bäcklund hon är jätte duktig jag stod i deras stall förut in jag flyttade hem till gbg.. Hon har hjälpt mig grymt mycke!!:rofl:
Staffan är oxå jätte bra! :)

Mvh: Anna

Jag är intresserad... vart håller du till då?

Jag har en bekant som kan tänka sig att komma ner och ha clinic oxå

Lotta Bäcklund hon är jätte duktig jag stod i deras stall förut in jag flyttade hem till gbg.. Hon har hjälpt mig grymt mycke!!:rofl:
Staffan är oxå jätte bra! :)

Mvh: Anna

Nämen :) står du någonstans i kungälv? jag står i säve, så isåfall är det ju inte alls långt :) jaa Lotta, vad kul! men om hon ska orka ta sig hit så kanske vi behöver vara lite fler eller? men det hade varit jättekul! ;) ja, staffan är också bra. gillar hans tänkande o sätt. / Patricia

Hej jo jag står i Jörlanda..
Vart i Säve står du ? Bodde där innan...
Jo hon vill att det skall vara lite fler så det blir en riktig clinic men det är ju bara att kolla med massa folk.. hade ju varit jätte trevligt om vi kunde bli ett gäng som kör i hop även i fortsättningen så man kan peppa varann :banana:

Anna

Jag är ju åxå intreserad av att vara med på träningar! Har tagit några lektioner, men det var ju ett tag sen....
Bor några km utanför Kungälv.
Men nu har ju pålla fått för sig att hon inte ska åka trsp, så jag får ju lösa den biten först:angel:

Jag är ju åxå intreserad av att vara med på träningar! Har tagit några lektioner, men det var ju ett tag sen....
Men nu har ju pålla fått för sig att hon inte ska åka trsp, så jag får ju lösa den biten först:angel:

Men vad kul! det är ju inte så långt för dig heller då. Attans. kämpa på med det där, och så får du säga till när det löst sig :) är jättekul om det blir fler personer!

vi är nog ganska många som bor utanför (runt) kungälv... jag gör oxå det.. i romelanda nu för tiden....(men hästen står kvar i säve ett tag till..)

Hoppas vi får ihop till nån bra träning som inte kostar skjortan!!

vi är nog ganska många som bor utanför (runt) kungälv... jag gör oxå det.. i romelanda nu för tiden....(men hästen står kvar i säve ett tag till..)

Hoppas vi får ihop till nån bra träning som inte kostar skjortan!!

jaa, absolut! :) vi har fixat en liten sida, den är snart klar. skriver den här då! ;)

Per Larsson kommer till stall Oppänge (Hisings Kärra) 15-16 december:idea:

Liknande trådar

Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 884
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
3 009
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
11 074
Senast: inverterad
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Ni som vet vem jag är IRL får gärna hålla det för er själva. Skiter i att ha nåt anonymt nick, jag har ju ändå redan ältat allt detta i...
2
Svar
36
· Visningar
8 580
Senast: _Taggis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka