Träningskompisar Nora/Örebrotrakten

Glimfeather

Trådstartare
Bor i Nora. Känner INGEN. Börjar bli trött på att träna och promenera ensam. Tränar främst spår och lydnad på låg nivå just nu, men tanken är att vi ska tävla så småninom. Nån som vill bli min kompis?

Sv: Träningskompisar Nora/Örebrotrakten

Kan du inte flytta till S-vall?:bump:
Jag sitter i samma sits vad gäller träningskompisar:mad:
Börjar tro att dom inte vill umgås med mig och nina hundar eftersom det alltid är tomt när jag kommer till klubben.. Dom springer kanske å gömmer sig:confused::cool:
Mina gamla träningskompisar springer å ynglar av sig hela tiden!:(

Skyll dig själv att du lämnade söder nu när skogen största träningsnarkoman flyttat hit. :D

Det har jag ju sagt hela tiden :p Ska inte jobba som stallslav hela livet heller :D

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 616
Senast: Cissi_ma
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 822
Senast: Maniac123
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 260
Senast: Red_Chili
·
Hundavel & Ras Tänkte fråga lite öppet här där det säkert finns en del erfarenheter. Funderar på kommande hund. Jagar och har kommit in på att fundera...
2
Svar
24
· Visningar
2 248

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka