Träningsbilder

Sv: Träningsbilder

Det borde vara förbjudet att visa bilder på en sån hund. Jävlar vad trycka det verkar finnas i den där jycken. Jävligt skön uppsyn. :d
 
Sv: Träningsbilder

Tackar. :)
Jag är väl en som försöker visa att det går att göra allt med hunden, även om hon bara är fotknölshög. :D
 
Sv: Träningsbilder

Det borde vara förbjudet att visa bilder på en sån hund. Jävlar vad trycka det verkar finnas i den där jycken. Jävligt skön uppsyn. :d

Det kommer o komma fler smaskiga bilder med ljämna mellan rum han, är ju en gröngöling fortfarande på både skydd o lydnad. Det är Tryck i han o kommer o bli mer :) han är ju trots allt bara 9månader.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 803
Senast: Hermelin
·
Hundhälsa Inlägget jag aldrig trodde jag skulle skriva... Det tar emot såå, men jag behöver lite input från människor utifrån tror jag.. Jag har...
2
Svar
26
· Visningar
7 199
Senast: Modig_Korn
·
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
4 138
Hästmänniskan Hejsan, Jag letade efter min första egna häst för 1 år sedan och jag var och provred ett 8 årigt fullblod när jag råkade hitta hästen...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
19 711
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp