Träning trots snön???

N

Nyrelski

Flyinge om mindre än tre veckor och det är snö ute :eek:
Jag har inte kunnat träna någon terräng sen jag köpte min häst (som aldrig gått ft innan) och börjar få lite panik nu.

Finns det någon som har några tips på hur man kan träna typhinder inomhus med hjälp av vanligt hindermaterial?

Sv: Träning trots snön???

Smalhinder går ju utmärkt att hoppa med vanliga bommar(fast lite kortare då rå). Spetsar kan du oxå bygga.. Blir ju inte riktigt samma såklart men det är ju bättre än inget.

å i debutant brukar de ju inte va så mkt konstiga hinder......

men som sagt man kan hoppa smalhinder å spetsar å grejer inne. de kan va bra å hoppa snedställda hinder å sånt åxå å titthinder förståss!
ta allt konstigt du hittar och hoppa över det! typ trädgårdsbord å liknande kan man ju lika gärna hoppa över inne.......
Lycka till!

Jag vet att det oftast inte är konstiga hinder i debutant, men har varit med om både trappa, grav, nedhopp, knallgula hinder och smalhinder med ponnyn i debutant så jag tänkte vara förberedd :D

Det är ju klart svårt att träna det mesta av detta inne men tack för tipsen iaf.!

Fast nu behöver jag nog inte oroa mig trots allt eftersom de tydligen flyttar både Flyinge och Gärds :cool:

Spets och ½ koffin har jag haft med i en debutant! så det kan också finnas..

Liknande trådar

Hundträning Hej! Jag skulle behöva lite tips. Jag och min hund har kört agility i ett år. Hon har varit super duktig och tyckt det varit väldigt...
Svar
7
· Visningar
1 012
Senast: Nova123
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 601
Senast: Lavinia
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 302
Senast: lizzie
·
Övr. Hund Vi kommer att få hem en valp i juni och har en del vi behöver skaffa hem innan dess. Det märks att valpprylar är en industri och det är...
2
Svar
35
· Visningar
4 511
Senast: anna_panna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar