Trollunge
Trådstartare
Äh, jag är full av beundran redan! Och skulle gärna vilja testa själv!
Spinningen var lika fantastisk/överjävlig som jag hade hoppats
Testa! Jag kollar ju som vanligt bara lite Youtube-tutorials och kollar på folk som kan det och sen testar jag mig fram
Kul med spinningen, jag tänkte börja med det jag också faktiskt! Behövs nog som lite försäsongsträning innan cyklingen ute kommer igång
Finns det trevliga skor man kan ha både för att springa på grusvägar, stigar mm och är sköna att gå mycket i t.ex. på semester? Har kollat runt lite och jag har tidigare älskat Salomon Xa Pro som hikingsko, den är dock för klumpig för att springa i. Men Salomon verkar kunna sin grej. Någon som har tips på modell eller annat märke?
Jag tycker vanliga löpardojjor funkar till det du beskriver och jag har alltid tyckt väldigt mycket om Asics GT2000
@Mineur
Den rekommenderar ca 1,5g protein per kg och jag är faktiskt förvånad över att jag inte når det. Jag är tyvärr inte alls särskilt aktiv men försöker tänka att myrsteg leder också framåt
Tack för tipsen! Quinoa åt jag mycket förr men nu hade jag nästan glömt bort att det finns.. jag har aldrig ätit specialprodukter som puddingar eller bars, är det inte för personer som tränar mycket och ofta? Nu när jag skriver det låter det ju lite konstigt kanske, ska ha det i bakhuvudet.
Hur mycket protein kom du upp i? (Sorry om du redan skrivit det )