Mäh! Kommer känna mig helt vilse ju
När du minst anar det...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mäh! Kommer känna mig helt vilse ju
När du minst anar det...
Jag tänker inte byta bild, älskar min enhörning
Alltså det var svårt att hitta den här tråden nu när trådstartaren bytt bild
Igår "provtränade" jag lite första gången efter sjukdom. Lite armhävningar, lite knäböj utan vikt, lite utfall. Superlugnt och inte tungt alls. Hade tänkt träna idag på morgonen men känner mig inte helt hundra, lite tryck över bröstet Blä. Så jag avvaktar lite till. Skulle verkligen behöva träningen just nu, november börjar ta ut sin rätt.
November är så tråkig! Jag går alltid in i ett mer latare mode den här månaden. Har ju bara en häst igång och eftersom det är unghästen som är under någon slags igångsättning så blir det rätt lugnt. Jag prioriterar att sova istället för att gå upp och gå tidigt med hunden osv. Blev lite depp igår när all snö regnat bort bara över en natt och det var blött, mörkt och lerigt igen....
Jag med, det är väl ganska naturligt. Vädret är samma hos oss, vi hade jättefint med snö och sen en dag senare var det 7 plus, regn, lera och sånt där mörker som äter upp varenda liten ljusstrimma.
Första halvan av månaden gick jättebra, tror träningen hade en stor del i det. Nu har jag inte tränat på en vecka och mår fortfarande inte hundra, lätt då att deppa ihop... Måste ta till andra verktyg tror jag. Typ yoga, musik, tända ljus... Lunchpromenader tror jag också på.