Jag kommer inte iväg på mina morgonträningspass som planerat, antingen är jag alldeles för trött när klockan ringer eller så känner jag av lite halsont som aldrig utvecklar sig till nån förkylning och som jag igår kom på kanske beror på pollenallergi. Är alltid allergisk vid den här tiden på året men har inte haft några av de klassiska symptomen (rinnande ögon, kliande näsa, nysningar) utan bara ett vagt halsont och konstant huvudvärk. Tog en allergitablett igår och kände redan efter ett par timmar att det lättade i både huvud och hals och jag kände mig lite mindre mosig än tidigare.
Så imorgon blir det PT-pass på lunchen och sen ska jag följa mitt träningsschema igen. Inte hela världen med en liten dipp, det kunde nog kroppen (och knoppen) behöva, de har fått köra hårt på alla fronter den här vintern.
Så imorgon blir det PT-pass på lunchen och sen ska jag följa mitt träningsschema igen. Inte hela världen med en liten dipp, det kunde nog kroppen (och knoppen) behöva, de har fått köra hårt på alla fronter den här vintern.