Imorgon ska jag vara med på Lyftarfys med Styrkebyrån.![]()
Nä vad kul!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Imorgon ska jag vara med på Lyftarfys med Styrkebyrån.![]()
Fy vad häftigt! Jag kräver utförlig rapport efteråt, tack!Imorgon ska jag vara med på Lyftarfys med Styrkebyrån.![]()
Nä vad kul!Avis!
Jag tror det blir kul! Svårast blir nog att hitta tid.![]()
Vad kan vara viktigare liksom? Jobb? Näää![]()
Fy vad häftigt! Jag kräver utförlig rapport efteråt, tack!
Skrev fel! Hitta DIT, inte tid.![]()
Och jag som tyckte att det var lustigt att du bokat in dig på något så pass "stort" utan att vara säkert på om du ens skulle hinna dit!Skrev fel! Hitta DIT, inte tid.![]()
Heja heja heja!Jag lovar att rapportera.Har precis satt i mig en proteinbar och nu ska jag byta om och leta mig bort till tunnelbanan. Wish en luck!
Nä fy fasen vad drygt! Skönt att du kan tanka lite energi på annat sätt än genom sömn i alla fall!Nackdelen med att jobba natt och att vi jobbar ensamma 24/7 på objektet är att det blir lite kaos när kollegan som ska avlösa en på morgonen kl 06 ringer och sjukar sig 01 på natten..04 började jag ringa kollegor.. Och ingen svarar.. Fick jobba över 1,5h.. Lagom med ett 13,5h pass.. Sen tog det mig 45min att komma hem pga en jävla massa vägarbete överallt.. Fick sova 5h sen körde jag ut till pålle och red ut en timme med mycket trav lång och låg, behövde det
Ska snart byta om och dra till fotbollen, sen ska jag sova gott i natt!![]()
Men vad jobbigt! Jag har inte riktigt hängt med här - måste du gå på dessa samtal för att få A-kassa, eller hur är det? Annars känns det ju som att de kanske stjälper mer än de hjälper, tyvärr...I morse blev det en timme promenad med ponny. Har seriöst inte sovit en blund i natt, har extremångest över det här med jobbcoachen och bemanningsföretaget (jag har sluppit henne sen innan påsk på grund av att jag dels fått ställa in och dels för att jag haft möte med studievägledare och den andra coachen) och såg inte fram emot dagens möte. Igår skickade hon en länk på ett jobb där ansökningstiden gick ut i söndags, det är liksom på den nivån det är (jag hade i och för sig redan sökt det, men jag kan tycka att hon ska hjälpa till med det här).
Meh! Inte kan ni väl glömma honom!Suck, ni har antagligen tränat alldeles för mycket på senaste!
Men vad jobbigt! Jag har inte riktigt hängt med här - måste du gå på dessa samtal för att få A-kassa, eller hur är det? Annars känns det ju som att de kanske stjälper mer än de hjälper, tyvärr...![]()