Grattis @Trollunge, vad roligt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Näpp, inte en chans att jag gav mig iväg till träningen idag. Eftermiddagen förde med sig ett möte som resulterade i att jag återigen är spyfärdig av jobbstress, så jag gick hem och bröt ihop lite istället. Jag försöker verkligen att hålla kvar i den inställning jag bestämde mig för häromveckan, men den nuvarande situationen är så mycket värre än jag någonsin kunnat föreställa mig. Har nu, på sambons order, bett om ett möte med högsta chefen eftersom jag inte vet hur länge till jag orkar ha det såhär. Och jag vet att jag inte är ensam.
I härlig kombination med det här är jag just nu mer allergisk än jag någonsin varit förut, så träning kommer som sagt inte på tal. Men jag har i alla fall lyckats fortsätta hålla mig ifrån godis, kakor och grejer - alltid något!
Slut på gnäll!
Så jobbigt med jobbstressenHoppas mötet med chefen gör att det lättar för er!
Kram @Mineur, det där låter allt annat än roligt.
Är det jobbet i sig som är stressigt, eller är det bråket mellan kollegorna som du skrev om i en annan tråd? Båda grejerna är hemska. Hoppas mötet med chefen faller väl ut.
Tack alla!Usch det där låter inget kul @MineurHåller tummarna att du får det bättre snart!
Tack alla!
Det är mest jobbet i sig som är stressigt @Kiwifrukt - vi skulle egentligen behöva en hel heltidsanställning till för att fixa det projekt vi jobbar med nu - men även konflikten mellan min kollega & en av cheferna har kulminerat tyvärr.
Näpp, inte en chans att jag gav mig iväg till träningen idag. Eftermiddagen förde med sig ett möte som resulterade i att jag återigen är spyfärdig av jobbstress, så jag gick hem och bröt ihop lite istället. Jag försöker verkligen att hålla kvar i den inställning jag bestämde mig för häromveckan, men den nuvarande situationen är så mycket värre än jag någonsin kunnat föreställa mig. Har nu, på sambons order, bett om ett möte med högsta chefen eftersom jag inte vet hur länge till jag orkar ha det såhär. Och jag vet att jag inte är ensam.
I härlig kombination med det här är jag just nu mer allergisk än jag någonsin varit förut, så träning kommer som sagt inte på tal. Men jag har i alla fall lyckats fortsätta hålla mig ifrån godis, kakor och grejer - alltid något!
Slut på gnäll!
Jag mår bättre idag och är i skrivande stund på jobbet. Är så sjuuuukt sugen på att träna men tänker ge det till imorgon, behöver få en natt med hygglig sömn innan jag ger mig på gymmet igen. Hoppas på att den natten blir inatt så jag kan köra ett riktigt gött överkroppspass imorgon innan jobbet.![]()
Nope, den natten var inte inatt...
Jag mår rätt okej så länge jag sitter eller står, men så fort jag ens närmar mig en liggande ställning sätter näsa och bihålor igen. Mellan 22 och 02 vaknade jag flera gånger och snöt mig, men det gjorde ingen större skillnad utan till slut vaknade jag och det kändes som att jag inte kunde andas. Var vaken i kanske en och en halv timme, varav första halvtimmen gick åt till att gräva bland makens grejer för att hitta ett vettigt nässpray. Sen tog det gott en timme innan jag hade lyckats få loss så pass mycket slem att jag kunde somna.
Och just ja, sa jag att jag hostar när jag ligger också?
GÅ OCH DÖ, JEFLA FÖRKYLNING!