Ja jag vet men jag har dels olika stora fötter plus att jag brutit båda på olika sätt så det är snudd på omöjligt att beställa.Jag beställde på nätet Är ju gratis retur hos många.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja jag vet men jag har dels olika stora fötter plus att jag brutit båda på olika sätt så det är snudd på omöjligt att beställa.Jag beställde på nätet Är ju gratis retur hos många.
Uppdämd på det sociala, inte uttömd precis (autokorrigering i tidigare inlägg)Summerar träningsveckan, njäää inte riktigt så bra som jag önskat.
har dock blivit 3 mil längdskidor, ett yogapass och x-antal benböj i kylan vid isplanen.
Att försöka jobba halvtid samtidigt som man har barnen hemma, 6 och 8 år tar en del på tiden och krafterna. Barnen är hyfsat självgående och har bra med kompisar i kvarteret. Det har dock i veckan varit fullt fokus på skridskor/hockeyspel i parken. Jättekul! Dock tar det sin tid att klä dem. Minstingen kan inte heller sätta på skydden själv om han skulle vilja gå hem så det har väl i snitt blivit fyra timmar per dag i parken jättetrevligt att stå och prata med andra föräldrar, det där sociala är man ju som uttömd av i nuläget Däremot så växer underskottet av städning i hemmet radikalt samt att jobbet och framförallt träningen har blivit lite lidande
Började få lite panik över utebliven träning nu trots att jag jobbar natt. Det eviga kräksnöandet har tackolov fått mig att inte sakna löpningen när jag väl går ut. Oplogade vägar och gångvägar och snö i sidledes ger noll sikt periodvis trots att jag bara promenerar med hunden. Igår stod jag ut 1,5 timme och idag orkade vi båda bara med 1 timme. Så det hjälper tackolov till att ha den här veckovilan från löpningen, ffa då jag tänker på hur mkt snö jag skulle få in i glipan mellan joggingsko och tajts
Så jag tog fram min youtubekanal idag när vi kom in och körde ett lågintensivt pass för helkropp i drygt 20 min. Sedan körde jag ett yoga/rörlighetspass på 20 min och en avslutande 5 min stretch. Älskar verkligen den här kanalen, Sandra Friberg (om man får göra reklam). Det finns pass på alla möjliga nivåer och detta passade mig utmärkt nu då jag jobbar natt och är seg och trött men ändå lite rastlös Jag ogillar pulsbaserade pass inom hur pga brist på utrymme och att det känns lyhört i lägenhet att stå och hoppa på golvet.
Har aldrig provat yoga nånsin, detta var verkligen nybörjarnivå men bra då jag är allmänt ganska stel. Kan nog vara ett bra upplägg att gra dessa ass under nattperioderna på jobbet. Då håller jag i träningsrutinen men med nåt som lämpar sig för tröttheten i kroppen.
Wow, snyggt jobbat!Och vilket benpass det blev då. 90 kg blev nytt 1 RM o böj. Orginalplanen var att böja 85 kg vilket jag gjorde, 2 set med 2 reps vardera. Nöjd!
Var karln som utmanade mig Annars hade det landat på 85 kg denna vecka, 87,5kg nästa och 90 kg veckan därefter. Fasiken ovärderligt att ha någon som peppar och pushar. 100 kg känns så skrämmande nära nu!Wow, snyggt jobbat!