Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gav upp Trollstigen, blev för brant , och cyklade ett par mil i Lofoten istället. De här videorna man kopplar till trainern är faktiskt ganska kul att köra, åtminstone nu i början.
Trodde jag med! HahaJag trodde först att du cyklat IRL, tills jag fattade att du menade en sån där videogrej till trainern
Haha, ja det hade varit något nu mitt i vinternJag trodde först att du cyklat IRL, tills jag fattade att du menade en sån där videogrej till trainern
Haha, ja det hade varit något nu mitt i vintern
Joggade 7 km hyfsat avslappnat trots snö och brodd.
Är så otroligt rädd för halka. Blir nog en kamp att klara passen framöver.
Det går fort att träna upp kondition men desto längre tid för resten, man bör lyssna på sin kropp och träning skall kännas lätt tycker jag.Men nu då jag sprungit alltmer, med sikte på 2-3 ggr/vecka så har knäna börjat kännas och även en muskeltrötthet som jag inte riktigt vet hur jag ska bli av med. Det är ej träningsvärk, mer en jäkla trötthet och känslan att jag har inget att gasa med. Benen är som bly. Jag tvingar mig igenom passen på ren rutin. Har nu satt ett maxtak på 2 ggr/vecka så får vi se vad som händer. Jobbar nu natt så blir naturligt en vila på en vecka.
Det går fort att träna upp kondition men desto längre tid för resten, man bör lyssna på sin kropp och träning skall kännas lätt tycker jag.
Låter jättebra men man ska ju inte besöka butiker och det är snudd på omöjligt att beställa skor på nätet.Jag köpte IceBugs NewRun på black friday och jag älskar dem. Har bara hunnit springa i dem 3-4 ggr nu pga avsaknad av vinter men de är jättebra. Jag har ju lite bredare fot och de passar bra, rymliga i tårna och jag köpte 38 ist för vanliga 37. Jag mätte foten enligt storlekstabellen och skulle eg ha en 37,5 men de var slut. Jag köpte då 38 med tanke på att jag ändå lär ha yllesockar och det blev bra. Det är en ny sko som är dämpad och anpassad främst för asfalt, de har ju inte riktigt haft nån sån innan. Jag springer alltid asfalt. Jag är supernöjd, har aldrig ens nästan känt att jag halkat, jag tom väljer att springa i däckspåren på gatorna för att testa dem extra mkt och är nöjd
I och för sig för mig också, jag vill ha något annat också förutom den rena träningen, som naturupplevelser eller så, för att bli motiverad.Jag är sämst i världen på att lyssna på kroppen. Det har med min bakgrund att göra. Jag har generellt vårt att avgöra om jag är trött eller bara lat dvs om det sitter i huvudet eller i kroppen. Träning har för mig väldigt sällan känts lätt, det är dock mer lättsamt nu vad det varit under ungdomsåren och tidiga vuxenåren. Träning för mig är mest rutin, och humörsfrämjande då jag mår mkt bättre av att vara fysiskt aktiv än passiv
Låter jättebra men man ska ju inte besöka butiker och det är snudd på omöjligt att beställa skor på nätet.
I och för sig för mig också, jag vill ha något annat också förutom den rena träningen, som naturupplevelser eller så, för att bli motiverad.