Sv: tranemo

Dement XXXL? Eller dement++++ kanske?

Mamma ringde mig för en stund sen och berättade att Lasse var helt okej i morse (han har tappat en sko + fula balltramp och ömmar). 10 min senare ringer hon igen och säger att han var helt ren i morse. Det tar en stund innan jag fattar att hon glömt att hon ringt första gången. Och hon ska göra demensutredningar.... :angel: :rofl:

Vilken fin häst du har Murray! Och vilken fin terrängritt ni gjorde!

Tack så jättemycket till alla som beskrivit banan, visat filmer och bilder! Och Murray, din häst är verkligen underbar!!!

Vilken fin häst du har.:)

Är det bara jag eller såg hinderna väldigt låga ut?
Det kanske är dags för mig att gå upp en klass nu. ;)

Vilken fin häst du har.:)

Är det bara jag eller såg hinderna väldigt låga ut?
Det kanske är dags för mig att gå upp en klass nu. ;)

Nämen, det tyckte ju jag med! Men jag kunde inte med att säga det först..har ju ridit banan flera ggr och DÅ tyckte jag inte de var små!:rofl:
Måste vara Murrays häst som gör det hela så lätt och vi andra vanliga dödliga blir lurade till att tro att det är en piece of cake...:o

Om jag inte minns fel gick msv b för c-ponny (???) på samma bana. Minns framförallt en spets som var lite större samt att den låg i uppförsbacke som jag tyckte var jääätteläskig då ;)

Jag red också den banan och av de tre 90 klasser jag red så var tranemo helt klart den som hade störst och svårast hinder. Vilket också syntes på resultatlistan, tror jag låg någonstans 20+ efter dressyr+hopp och slutade 10a? (placering i alla fall)

Jag har svårt att jämföra eftersom jag bara startat två debutant och den andra var i Mantorp (där missade jag ju starten och minns inte så mycket av banan eftersom det gick rätt så fort :angel: ).

Om jag inte minns fel hamnade jag och Hannes på samma placering. 4:a tror jag. Strax över 40 i dressyr och ett pet. Lilja vann, det kommer jag ihåg ;)

Har inte varit i Tranemo på flertalet år men när det begav sig var underlaget skit. Det var stenigt på framridningen i dressyren, som dessutom var alldelles för liten. Sen är det stenigt även iterrängen och blött vid regn som alla redan påpekat. Men dom hade en snäll dressyrdomare. Hehe.

Men dom hade en snäll dressyrdomare. Hehe.

Haha, det stämmer nog. Jag låg trea efter dressyren & det var en j*kla massa starter. Fast det kan ha berott på den fyrbente som "egentligen" var dressyrhäst... :angel:

Men det är nog så att framridningen till dressyren var ganska liten. Som sagt så är mitt minne inte det bästa.. :smirk:

liten framridning är inte ens förnamnet den består bara egentligen av en stenig sandvolt där 40 st skall försöka samsas :angel:

*Knapplån*

Är det någon som har koll på hur terrängen är (eller var, det kan ju ändras) i 100?

Haha, det stämmer nog. Jag låg trea efter dressyren & det var en j*kla massa starter. Fast det kan ha berott på den fyrbente som "egentligen" var dressyrhäst... :angel:

Jo, jag vann efter en enligt mig kass dressyr...men man ska väl inte klaga mär det e åt de hållet...hehe.

Jo, jag vann efter en enligt mig kass dressyr...men man ska väl inte klaga när det e åt de hållet...hehe

Liknande trådar

Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
925
Senast: Ketrawzc
·
Tjatter Är jag i fel prefix får admin flytta, jag förstår nog inte skillnaden... Förlåt, men jag har en SVÅR trafikfråga, jag behöver svar på...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
2 845
Ridning Hej! Jag köpte en häst i november. Hon stegrade över första gången jag satt upp, kollade hos veterinär och sadel som var ok. Vi...
Svar
19
· Visningar
1 615
Hästvård Hej! Ni som har hästar som har/haft såna, hur har ni märkt det? Har ni märkt det eller har ni röntgat och hittat det då? Hur vet man...
Svar
8
· Visningar
583
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka