Tramstråden

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Asko
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 617
  • Visningar Visningar 52 449
tumblr_static_tumblr_static_4f953izolce84wcsw0wokg400_640.gif

För sjutton, det är (eller rättare sagt 'var' - han är död nu, mördad) doflamingos brorsa och de båda kommer från en familj som var en del av de där "drakarna" - men pga pappan ville att bröderna skulle få lära sig om den riktiga världen så avsade han sig allt och all rikedom de hade. Men det slutade hemskt olyckligt :arghh::cry: det är nog en av de mest fascinerande bakgrundshistorierna i one piece :cautious:

Edit: varför är jag den som skriver slarvigast när jag är nykter? :confused::angel::rofl:
Meeeh doflamingo var inget för mig, då var fujitora mycket coolare. :angel::angel:

Jag irriterade mig på doflamingos skratt mot slutet :rofl: men han var en rätt bra skurk tyckte jag. Fujitora är nog en av de få marines som jag tycker verkar ok :p
Ja kanske, förvisso gillade jag Crocodile som skurk mest, men det lär dyka upp nya så småningom.
Förresten jag dog av garv när Doflamingo berättade för hela staden om belöningarna med stjärnor där zoro bara var 2-stjärning och Luffy 3-stjärning men Usopp 5-stjärnig och värd väldigt mycket för att han hade "pissed doflamingo off so badly" :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

Ja kanske, förvisso gillade jag Crocodile som skurk mest, men det lär dyka upp nya så småningom.
Förresten jag dog av garv när Doflamingo berättade för hela staden om belöningarna med stjärnor där zoro bara var 2-stjärning och Luffy 3-stjärning men Usopp 5-stjärnig och värd väldigt mycket för att han hade "pissed doflamingo off so badly" :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

Crocodile dök ju upp igen senare också i impel down, jag gillar att han hjälpte luffy bara för att han ogillade the marines så mycket :rofl::D Han kallas förresten ibland för mama!crocodile :angel:
Usopp trodde att han hade klarat sig där för en sekund den stackarn :rofl: Obs, notice! Han ljög när han mötte luffy och dem om att han hade tusentals följare - well guess what, det blev sant :D Jag sa ju att flera av hans lögner har blivit sanna :rofl::D

Crocodile dök ju upp igen senare också i impel down, jag gillar att han hjälpte luffy bara för att han ogillade the marines så mycket :rofl::D Han kallas förresten ibland för mama!crocodile :angel:
Usopp trodde att han hade klarat sig där för en sekund den stackarn :rofl: Obs, notice! Han ljög när han mötte luffy och dem om att han hade tusentals följare - well guess what, det blev sant :D Jag sa ju att flera av hans lögner har blivit sanna :rofl::D
Ja hans lögner va, tsk tsk tsk. :p

@Asko I FUCKING KNEW IT! :love::love::love:
Så jäkla förutsägbart, jag hade rätt förra veckan när jag skrev vad jag trodde skulle hända i den här veckans avsnitt av Arslan.
Fast det känns så fel, men vi kan diskutera det mer sen när du sett hela avsnittet. :angel::angel:

Gömmer bilderna i spoiler ifall du inte vill se dom innan du sett avsnittet. :up:

13918507_1363336023697240_2026016236_o.jpg
13939988_1363336027030573_1874589807_o.jpg
13950489_1363336033697239_20182169_o.jpg

Shit, jag tänkte läsa manga där animen slutar för tillfället och läsa ikapp i One Piece, mangan är ju bara 33 kapitel före...:eek: :eek: Jag trodde seriöst det skulle skilja mer....

Liknande trådar

Tjatter Om man ska ha en släktträff där ca 40 personer är inbjudna, hur gör man då med kostnaderna? En person kan ju omöjligt betala allt...
Svar
13
· Visningar
924
Senast: Svartkatt
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 167
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 903
Övr. Djur Jag spontanköpte sex ägg på Ebay för drygt två veckor sedan. Tänkte väl egentligen inte skapa en geen tråd för dem, men när de faktiskt... 74 75 76
Svar
1 505
· Visningar
129 028
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Mellanpudel
  • Uppdateringstråd 31