Tramstråden

Naaaw, nu gör du mig generad. :o
Jag tror det är någon form av fanart, jag älskar den där bandanan. :love: :love: :love: vet ej varför bara gört :love: :love: :love:
Jag är dock lite partisk :D
Det gör jag också!! Den filmen innehåller nog mina favorit kläder på honom :love: jag störtföll för den där bandanan jag också :rofl: De måste ha gjort någon slags undersökning på vad för utstyrsel skulle vara populärast med fansen :cautious::rofl:

Jag är dock lite partisk :D
Det gör jag också!! Den filmen innehåller nog mina favorit kläder på honom :love: jag störtföll för den där bandanan jag också :rofl: De måste ha gjort någon slags undersökning på vad för utstyrsel skulle vara populärast med fansen :cautious::rofl:
Hahaha, inte då, de kan la du knappast va va?. :p
Jag gillar när de gör lite ögongodis för oss fans, men jag tror den där bandanan gör sig bra då den gröna och röda ger en behaglig konstrast. :)

Hahaha, inte då, de kan la du knappast va va?. :p
Jag gillar när de gör lite ögongodis för oss fans, men jag tror den där bandanan gör sig bra då den gröna och röda ger en behaglig konstrast. :)
Oh no, jag är sååå objektiv angående svärdsmän, speciellt dem med grönt hår :angel:
Ögongodis är alltid bra :love: apropå det så vill jag se den nya filmen från i somras! :arghh::cry:
Btw, jag visste att det fanns en anledning till att jag älskade höstfärger :D

Oh no, jag är sååå objektiv angående svärdsmän, speciellt dem med grönt hår :angel:
Ögongodis är alltid bra :love: apropå det så vill jag se den nya filmen från i somras! :arghh::cry:
Btw, jag visste att det fanns en anledning till att jag älskade höstfärger :D
:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:
Ögongodis är mumma för ögonen. Ja, jag vill också se, jag typ längtar redan efter nytt material tror det borde komma ut nytt kapitel imorrn.
Höstfärger är fina ja, speciellt i kombination med ögongodis. :angel::love::angel:

@Reykjavik och @bumpo
Lite skojerier! :banana:

tumblr_n7ufsq4UFE1s448nzo1_400.gif
tumblr_n7ufsq4UFE1s448nzo2_400.gif

tumblr_n7ufsq4UFE1s448nzo3_400.gif
tumblr_n7ufsq4UFE1s448nzo4_400.gif

Oooh snap :rofl::D

Liknande trådar

Tjatter Om man ska ha en släktträff där ca 40 personer är inbjudna, hur gör man då med kostnaderna? En person kan ju omöjligt betala allt...
Svar
13
· Visningar
739
Senast: Svartkatt
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 956
Senast: netia
·
Övr. Djur Jag spontanköpte sex ägg på Ebay för drygt två veckor sedan. Tänkte väl egentligen inte skapa en geen tråd för dem, men när de faktiskt...
59 60 61
Svar
1 204
· Visningar
102 177
Senast: Sel
·
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
5 778

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka