Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon betalarFusk!
![]()
Ännu mer fusk!!Hon betalar![]()
Jag är arbetslösÄnnu mer fusk!!![]()
På fredagar får man äta glass, chips och godis. Plus dricka läsk![]()
Heja föräldrar!Jag är arbetslösskulle inte ha råd med mat och boende annars
På sommaren dricker jag läsk mera oftaMen annars jaaaa, godis och läsk!
Mina föräldrar äter dock gärna glass på kvällen ibland spela roll vad för dag det är![]()
Beror väl på vad man har till glassenHeja föräldrar!
Jag sa precis till @Monimaker att jag egentligen vill leva på glass, men tror inte att min kropp tycker det är en bra idé![]()
@bumpo Huset som användes i filmatiseringarna ligger vid Kneippbyn på Gotland och byggdes 1902.[1] Fram till 1970-talet stod huset i en trädgård vid Gotlands regemente (P 18) söder om Visby och var P 18:s gamla förvaltarbostad.[2] Senare flyttades villan till Kneippbyns sommarland, tre kilometer bort. Man placerade den på en stor släde och släpade ut den via Toftavägen, till Kneippbyn, där den står i dag (se övre bild).
Handlar alla nu?![]()
Jag somnade
Eller så är jag ung och behöver fortfarande min eftermiddagssömn för att inte kasta gurka på måsjävlarna@Reykjavik föraktar oss![]()
Lyckades för övrigt med ett vackert konststycke! Packade ned lite stressat för att komma bort från alla barnskrik och hivade ned burken med salsasås i påsen. KRAAAAS, lät det då den tog i locket till rödbetorna och splittrades i en salig röra!
Mina händer är inte alls kladdiga och luktar verkligen inte tacosås.![]()