Tramstråden

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Asko
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 617
  • Visningar Visningar 52 452
Ännu mer fusk!! :eek: :rofl:

På fredagar får man äta glass, chips och godis. Plus dricka läsk :D
Jag är arbetslös :( skulle inte ha råd med mat och boende annars :p

På sommaren dricker jag läsk mera ofta :angel: Men annars jaaaa, godis och läsk! :love:
Mina föräldrar äter dock gärna glass på kvällen ibland spela roll vad för dag det är :angel:

Jag är arbetslös :( skulle inte ha råd med mat och boende annars :p

På sommaren dricker jag läsk mera ofta :angel: Men annars jaaaa, godis och läsk! :love:
Mina föräldrar äter dock gärna glass på kvällen ibland spela roll vad för dag det är :angel:
Heja föräldrar! :love:

Jag sa precis till @Monimaker att jag egentligen vill leva på glass, men tror inte att min kropp tycker det är en bra idé :angel:

@bumpo Huset som användes i filmatiseringarna ligger vid KneippbynGotland och byggdes 1902.[1] Fram till 1970-talet stod huset i en trädgård vid Gotlands regemente (P 18) söder om Visby och var P 18:s gamla förvaltarbostad.[2] Senare flyttades villan till Kneippbyns sommarland, tre kilometer bort. Man placerade den på en stor släde och släpade ut den via Toftavägen, till Kneippbyn, där den står i dag (se övre bild).
:eek: Ligger Villekulla i Gotland? Ännu en anledning till att flytta till Gotland :D

Märks att vi kommer närmare hem, mobilnätet blir trögare och långsammare :cautious: längtar till wifi-n! :arghh:

Lyckades för övrigt med ett vackert konststycke! Packade ned lite stressat för att komma bort från alla barnskrik och hivade ned burken med salsasås i påsen. KRAAAAS, lät det då den tog i locket till rödbetorna och splittrades i en salig röra! :o:nailbiting:

Mina händer är inte alls kladdiga och luktar verkligen inte tacosås. :eek:

Lyckades för övrigt med ett vackert konststycke! Packade ned lite stressat för att komma bort från alla barnskrik och hivade ned burken med salsasås i påsen. KRAAAAS, lät det då den tog i locket till rödbetorna och splittrades i en salig röra! :o:nailbiting:

Mina händer är inte alls kladdiga och luktar verkligen inte tacosås. :eek:
:eek:
Hur stark är du kvinna? :D

Liknande trådar

Tjatter Om man ska ha en släktträff där ca 40 personer är inbjudna, hur gör man då med kostnaderna? En person kan ju omöjligt betala allt...
Svar
13
· Visningar
924
Senast: Svartkatt
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 185
Senast: gul_zebra
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 910
Övr. Djur Jag spontanköpte sex ägg på Ebay för drygt två veckor sedan. Tänkte väl egentligen inte skapa en geen tråd för dem, men när de faktiskt... 74 75 76
Svar
1 515
· Visningar
129 908
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• 12 kvm utbyggnad?
  • GVFÖ 2025
  • Vad gör vi? Del CCXII

Hund, Katt, Andra Djur