Tramstråden

Men det ligger inte så långt från centrum! Och jag är inte direkt en partyperson så att säga :rofl: låter passande för mig! :up::D
Du menar med SL som aldrig funkar på vintern och ersättningsbussar varje sommar fram till 2018? :angel:

Vi kanske ska byta land? :D
 
Som värst i grundskolan så bytte jag fyra gånger för att komma till skolan varje morgon :cautious:
 
Vet du hur irriterande det är att man måste åka tåg, byta till röda linjen och sedan till blåa/gröna linjen? :arghh: Därför åker jag in till stan sååå sällan :meh:
Det vore ett paradis att behöva byta bara en gång :love:
Jag åker gröna och byter till blåa varje dag :meh:

@Monimaker och jag har intressanta diskussioner om hemsökta stationer på mornarna :angel:
 
Det börjar blåsa upp och mörkna ... är glad att jag bestämde mig för att bara klä på mig och stanna i sängen.
Hoppas bara att det inte börjar åska, jag avskyr det :arghh:
 
Vad djupt av dig! :D
Vaddå, som om du inte visste det - att jag är djup alltså :mad::p
Helt ärligt, det är ju liksom det som gör vår planet speciell och jag vet inte om jag skulle kunna välja bort det. Kanske om man lyckades plantera träd på andra planeter... i stora kupoler typ.
 

Liknande trådar

Tjatter Om man ska ha en släktträff där ca 40 personer är inbjudna, hur gör man då med kostnaderna? En person kan ju omöjligt betala allt...
Svar
13
· Visningar
736
Senast: Svartkatt
·
Övr. Djur Jag spontanköpte sex ägg på Ebay för drygt två veckor sedan. Tänkte väl egentligen inte skapa en geen tråd för dem, men när de faktiskt...
50 51 52
Svar
1 034
· Visningar
88 813
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 245
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 133
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Min arga lilla hund.
  • Tråden för spår
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp