_Yggdrasil_

Trådstartare
Ska ev. köpa en traktor imorgon. En Volvo T21.
Någon som har erfarenhet av sådana?
Misstänker att de inte är så jättestarka mn tänkte man iallafall kunde ploga lite snö och köra någon vagn med den.
Drömmen vore ju en traktor som kunde dra en slåtterbalk men hur verkar det med det klarar denna lilla volvo detta?

Sv: Traktor

Om den räcker eller ej beror nog en hel del på var du bor. Här där jag bor skulle jag inte kunna ploga vägen med den. Men jag skulle kunna köra på de flesta (inte alla) fälten med en lite vagn.

Sv: Traktor

Nu vet jag ingenting om traktorn i sig, men en slåtterbalk kan ju tom min bil dra, så det borde väl inte vara nga problem för en traktor, även en liten o klen?

Liknande trådar

Fordon När leasingen min bil går ut är planen att jag och sambon ska köpa en bil gemensamt. Nu har vi varsin men eftersom han har företagsbil...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
6 352
Senast: MiniLi
·
Fordon Jag vet, jag har startat ett antal trådar genom åren på samma tema men nu är det dags på riktigt. Min lilla V40 hade stora problem med...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 895
Senast: super
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 993
Senast: lizzie
·
Utrustning Hej! Jag är på jakt efter säkerhetsvästar till mina barn, och har letat igenom gamla trådar på ämnet men förstått av dessa att utbudet...
Svar
6
· Visningar
1 065
Senast: Kristall10
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka