Tråkiga tråden

Jag blev just utslängd från en fb-grupp för att jag var otrevlig!???

I en annan grupp var en förbaskat otrevlig mot MIG för att jag frågade om hon hade fel på intellektet som inte förstod vad som menades med "stuttsmatta".
Ja, det är en grupp där de hånar felstavningar, men den här..."det tog lång tid innan jag förstod vad som menades..." man ba...whaaat?
Hon blev jättearg, på MIG!
Alltså, är alla på söndagshumör eller?

Jag har en tråkkväll. Dagen var bra men sen :wtf: Disk som inte diskar sig själv, jag är hungrig men orkar inte laga mat/äta, Jag vill egentligen sy nått, mne jag orkar inte, och det händer inget intressant på datorn. Det är fredag kväll och jag har TRÅKIGT. Har inte ens godis hemma att roa mig med. :arghh:

Jag blev just utslängd från en fb-grupp för att jag var otrevlig!???

I en annan grupp var en förbaskat otrevlig mot MIG för att jag frågade om hon hade fel på intellektet som inte förstod vad som menades med "stuttsmatta".
Ja, det är en grupp där de hånar felstavningar, men den här..."det tog lång tid innan jag förstod vad som menades..." man ba...whaaat?
Hon blev jättearg, på MIG!
Alltså, är alla på söndagshumör eller?

Det låter ju ganska sandlådenivå över hela diskussionen. Det är ganska otrevligt att fråga någon har fel på intellektet?

Nu känns det tråkigt igen. Det har varit varmt ute så jag har mest varit inne och haft tråkigt. Ska snart se på tråkiga Rapport.
Kl 21 blir det "Sju år i Tibet", är den tråkig?

Liknande trådar

Kropp & Själ Mitt tonårsbarn kläckte ur sig att det är så orättvist att ha missat hur rolig världen var "förr" Konserter- som av någon anledning var... 6 7 8
Svar
152
· Visningar
5 941
Senast: Derivata
·
Kropp & Själ Inspirerad av tråden om att det blivit tråkigare (och lite orolig att jag skapat en sådan här tråd förr) tänkte jag att det kunde vara... 2
Svar
35
· Visningar
1 371
Senast: Sel
·
Tjatter När jag gick högstadiet i mitten av 70talet så hade skolan eller Sverige en tävling där eleverna skulle motionera så mycket som möjligt...
Svar
3
· Visningar
331
Senast: Sedna
·
Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner... 17 18 19
Svar
370
· Visningar
11 656
Senast: Ingela_S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka