Träfftråd Norrland?

Sv: Träfftråd Norrland?

Jag är på om vi tar den 5 eller 26 annars jobbar jag.

Kl

5e är ju redan nu i helgen! :eek: (Tiden går för fort känner jag)
26e skulle kunna gå om vi inte ska flytta hästarna då

Ok vi tar in hö i helgen. så jag är upptagen både lördag och söndag.
Å nästa helg jobbar jag.
Återkommer när jag kikat i almenackan..

Okej, en liten uppdatering...

Galoppiruette har frågat om jag vill styra upp umeå-träffen, hon har inte möjlighet att komma till internet på två veckor men har sagt att vi kan vara hos henne när helst som det passar. Den 26/7 (söndag) kanske vi kan sikta på? Om vi blir några iaf skulle det vara kul :)

Boxplatser finns - vet inte hur det är med hage - men jag gissar att det går att dela av om man skulle vilja. Ridbana utomhus finns, kanske en liten fjuttig avgift (20kr?).
Kanske är lättast om vi tar med egen mat/fika... Kaffe finns på plats.

Välkomna!
:laugh:

Jag vart nästan intresserad av att kroka på om man får, är inte AR ryttare ännu, har ridit en lektion och nosar lite på tänket, men för att träffa folk och kanske hamna på kroken, om man får?
Ser ju att det är två ifrån skeå som ska ner, kanske kunde samåka isf?

Klart du ska komma! :laugh:
Alla är välkomna - som är lite intresserade av alternativ ridkonst iaf :D och som vill träffas och snacka lite ridning.

Jag är intresserad, vill hitta mig en stil som passar mig och pålle, och tror att det kan vara nyttigt att ta en stor del ifrån AR, även om inte allt är helt renodlat, och att träffa folk, snacka ridning och få nya ideer, synvinklar och kunskaper är aldrig fel!

Den 26/7 kan jag som sagt, måste bara boka transport, och kanske börja träna med gumman igenom om en vecka. Hon har haft lite sommarvila ett tag då jag jobbat som en dåre i några veckor. Fast vi har inte kommit längre än att vi jobbar för hand och skrittar uppsutten.

Uppdatering

Nu har jag ny info!

Om vi tar den 26/7 så får vi börja först kl 13.00 för Galoppiruette (GP) jobbar natt. Ett alternativt datum kan vara söndagen den 2/8, då kan det bli heldag - och det brukar ju behövas, träffar brukar ju vara roliga och tiden bara flyger iväg. Men det är ju viktigt att alla som vill kan!

Så jag lägger upp en intresselista med de båda datumen, kanske ni kan kopiera den och fylla på med namn när ni vet att ni kan komma, så vet vi lite hur det ser ut och hur många intresserade det finns? Kul om alla som har böcker/dvd osv tar med, alltid kul att bläddra lite. Jag har en hel del böcker och dvd som jag tar med iaf.
Kookaburra med häst

söndag 2/8 från kl 09.00
Galoppiruette med häst
Kookaburra med häst

Kookaburra med häst

söndag 2/8 från kl 09.00
Galoppiruette med häst
Kookaburra med häst[/QUOTE]
Ev. Eliine utan häst

2/8 har jag nog lättare att försöka klämma in, sen är det ju roligare att ha en heldag på sig :laugh:

Jag ska nog kunna pricka in båda datumen, men är vi fler som åker ifrån Skeå, kan vi samåka isf kanske ? :)

Träff i Umeå
söndag 26/7 från kl 13.00
Galoppiruette med häst
Kookaburra med häst
Jenilee med häst

söndag 2/8 från kl 09.00
Galoppiruette med häst
Kookaburra med häst
Ev. Eliine utan häst

Den 2/8 kan jag inte då jobbar jag tyvärr.

Som det ser ut nu så jobbar jag den 26/7. Den 2/8 är jag så här långt iaf ledig. Har en del nya filmer och böcker..

Åh, träff i Umeå, var i Umeå?
Jag kommer gärna med den 2:a. Kanske utan häst, kanske med, finns möjlighet till boxhållning om jag tar med hingsten?

26:e är knixigare.

Låter kul med filmer! Jag har en hel del böcker som jag kan plocka med.

Hurra! Kul att du kommer! :bump: Spännande med böcker!
Jag är helt säker på att det ska gå bra att ha med hingsten, boxar finns ju.

Galoppiruette kommer till internet vilken dag som helst nu, så får hon ta över planeringen och vägbeskrivningar/platsdetaljer.

Men ha inte för förstora förväntningar nu. Lite Hempfling å smått och gott, inte säkert allt hinner komma i tid..
Men jag saknar Lusidor mfl.

Liknande trådar

Relationer Om någon vet vem jag är så vore jag tacksam om ni behöll det för er själv, då detta är lite känsligt, Jag behöver tips hur jag ska lösa...
Svar
12
· Visningar
2 541
Senast: Keb71
·
Relationer Har skrivit här innan när tösens pappa lämnade mej under graviditeten, men minns inte om det var i nytt alias eller detta. Oavsett...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
16 603
Senast: Gry
·
Hästmänniskan Eftersom att det ytterst lite aktiviteter på gång i våran ridklubb tänkte jag försöka dra i gång något för att kunna aktivera lite fler...
Svar
6
· Visningar
768
Senast: Nihm
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama