Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Skulle vara kul om man kanske kunde ha en i Skeå så vi här kunde ha med våra hästar någon gång, variera oss lite?
För jag kommer nog inte dra min ner till Umeå, tycker inte om att köra med transport (eller ja, jag vägrar, sambon får köra och han är nog inte intresserad utav att dra ner till umeå för att jag tycker det är kul )
Men självklart tycker jag att vi ska ha fler träffar!
Är jättepepp inför söndagen!
För min del kan vi vara i Skeå! Finns det någonstans att vara där? Kanske går det att hyra ridhus? Det skulle vara suverän träning. Eller om det finns ridbana och någonstans att ställa hästarna så det inte blir att stå i transport hela dagen.
Jag är inte rädd att köra transport, bara jag får låna den. Det får inte vara tävlingshelg (eller jobblördag).
Tänkte jag gör en liten uppdatering inför morgondagen: söndag 2/8 från kl 09.00 i Umeå
Galoppiruette med häst
Kookaburra med häst - hage
Eliine utan häst
Emor utan häst
Jenilee utan häst
(evis med häst - box) avbokat
Ta med egen mat! Vi har kaffe o kaka.
Ta med något att sitta på oxå - typ fällstol.
Tack för idag alla som var med!
Just nu känns skallen knökfull, men så fort jag har tagit igen mig lite ska jag ta tag i alla bilder (blev över hundra st )
Tycker absolut vi ska styra upp en till träff innan vintern!
Och angående en träff i skeå är plats fixad, hörde med stallägaren lite löst idag och det ska inte vara något problem, en liten summa skulle dock tas ut för hyra av spilta om man har med sig hästen antagligen, kan kolla upp närmare vad det rör sig om men det kan inte vara mycket.
Skellefteå känns lite långt tyvärr... Tycker nästa plats ska bli i Ö-vik så pålle får åka med! Eller någon fler i Umeå så borde jag kunna åka hästlös åtminstone.
Hästmänniskan
Eftersom att det ytterst lite aktiviteter på gång i våran ridklubb tänkte jag försöka dra i gång något för att kunna aktivera lite fler...
Ekonomi & Juridik Därför att när det händer en sån här olycka så är det de allra bästa för alla tycker jag. Allt kan bli fel men när det är levande djur...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.