Träfftråd Norrland?

Sv: Träfftråd Norrland?

Nordmaling är lite långt bort och flygaredagen dålig tajming, annars hade jag gärna varit med! ;)

Är det någon fler härifrån som har lust att åka är jag gärna med. har lite nya filmer också.. :laugh:

Jag skulle oxå vilja hänga på, tror tom att jag är ledig.
Enda problemet är att jag inte kan lämna ena hästen ensam hemma.
Får inte köra båda =(

Finns möjlighet att träffas hos mig oxå.
Har några boxar lediga och hagplats. Mindre ridbana finns på andra sidan vägen. Får kanske betala obetydlig summa till ridbaneägaren som tack för lånet.. Bor drygt 1 mil från Umeå...

Jag är då inte omöjlig att ta mig till dig heller. Jag har själv inte någon kontakt med nordmaling - men jag hoppades att andra i tråden kankse hade...

Bara min häst har vettiga fötter då, vi har fått lite sultryck nu när vi provat barfota... ska skos på fredag efter lite tid barfota. Så jag återkommer...

Jag har inga problem att vara varken runt Ume eller N-maling. Numera har jag ingen kontakt med folket på NRK, är snart 10 år sedan jag va dit sist. (Är gammal NRKare) Men vi skulle kunna kolla med Evis kanske?

Vi kanske kan dra ihop några fler å köra en umeträff (ego) hos mig?!
Hos mig finns det som sagt plats.
Har 6 å 2 hästar :angel:

Jag kan tyvärr inte, jag jobbar den helgen.

Men jag vill gärna åka på träff med eller utan häst snart. Kanske 13:e eller 14:e juni? Ska vi boka Anna_s ridhus i Skule om det är ledigt? Det blir inte dyrt om vi är några stycken som delar.

Gärna den 13: de i sådana fall.
Är ledig hela helgen dock, men ska ev. tävla nyförvärven ( :laugh: ) den 14: de och på kvällen ska jag på kalas i s-vall.
En kompis bäbis fyller 1år så det blir saft och tårta :D.

Jag har inte transport 13-14 juni, det är tävlingar då. Så isf blir det utan häst. Sen får vi väl se om jag kanske jobbar då, om jag får tider på helgen måste jag ta dom, alla extrapengar måste komma in i sommar då det är skitdåligt med jobb i år. Men om jag är ledig kommer jag gärna o tittar. :)

KL
Angående kristihimmel-torsdag... Jag var bombsäker att jag skulle vara ledig på torsdagen, men det visar sig att jag behöver jobba. Känns skittråkigt, och kasst av mig när det var jag som drog upp hela tråden o allt. :(

Jag tycker att Galoppiruettes förslag om att åka till henne o träffas låter superkul, men som sagt det blir på kristihimmel-torsdag utan mig...
Men vi kanske kan se om vi kan samla ihop ett gäng och försöka träffas igen på ett annat datum? Vilka är intresserade?

Kul att samla ihop en intresselista så vi har lite överblick inför framtida träffar... Så kan man ju köra ett påminnelsePM om någon känner för att dra ihop till träff!

Kopiera och klistra in, lägg till/ta bort ditt namn och posta här i tråden :bump:

I Umeå:
Kookaburra
Galoppriuette
Jenilee
Boe

I Skule:
Kookaburra
Zesel
Totola?
Jenilee
Boe

Jag är intresserad av att vara med i Skule, men med lite reservation för vilket datum det blir! :p
13-14/6 -helgen borde kunna funka.

Självklart kan vi ta det något annat datum, istället/oxå..

Det finns ju även möjlighet att ta det på kvällstid en veckodag, är ju ljust ute länge nu mera.. :bow:

Jag kan tyvärr inte heller imorgon.
Har ju fått hem mina fina nytillskott i eftermiddags :bump:
Så jag kommer att spendera dagen med dem...

Jag vet inte, det brukar bara vara en gång om året... Men det går ju säkert att fixa till nåt annat jippo?

Senast ändrad:

Ska vi köra en träff i Umeå nu i juli?

Finns plats för ett antal hästar hos mig, både inne och ute...

Ridbana finns att låna...

Liknande trådar

Relationer Om någon vet vem jag är så vore jag tacksam om ni behöll det för er själv, då detta är lite känsligt, Jag behöver tips hur jag ska lösa...
Svar
12
· Visningar
2 541
Senast: Keb71
·
Relationer Har skrivit här innan när tösens pappa lämnade mej under graviditeten, men minns inte om det var i nytt alias eller detta. Oavsett...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
16 603
Senast: Gry
·
Hästmänniskan Eftersom att det ytterst lite aktiviteter på gång i våran ridklubb tänkte jag försöka dra i gång något för att kunna aktivera lite fler...
Svar
6
· Visningar
768
Senast: Nihm
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama