Träfftråd Norrland?

Sv: Träfftråd Norrland?

Hoppas du kan ta med din fina raggsocka :love: !

Då kan han få snubbla runt lite mellan blågula mjuka bommar.

Totola,vi blir för få va´?Jag hänger inte riktigt med men vi fick ju bortfall.Vad ska vi göra?mvh nea

Tja, det är upp till er som planerat komma. För min del gör det inget om vi bara blir tre, men det blir alltså 200:-/person att betala för ridhuset. Verkar som att några inte har svarat i tråden så än kanske det finns hopp om att någon fler kommer! :p

Nej för mig gör det inget heller.Tar det som träning att komma ut efter stallstådd,graviditeter och allt möjligt,det blir ju bara lite dyrt då vi blir så få,hoppas att fler svarar och kommer.mvh nea

mat mat mat!! Gott!

Åh, jag vill ju ta med treåringen om det ska snubblas mellan bommar! Hon behöver lite hjärngympa!
Ska mjuka upp sambon angående det. Han är så rädd om lilla grodden i magen på henne.. Stress och så.. Men om hon kan stå i en box o inte kan ränna omkring i en hage så kanske hon får följa!?

Funderar på att joina till helgen också ändå om det finns plats för en kuse till? (jättegärna boxplats men det är inte hela världen). Farsan som bihang som vanligt eftersom han är hästchaufför! ;)
Då blir det två till som också gärna vill ha Tacos!

Är det någon som kan PM:a telefonnummer eller noggrannare vägbeskrivning?

jag kommer att måsta jobba på söndag men hoppas att vi kan träffas igen längre fram och att ni får det trevligt med fint väder...

Kul om du också vill komma med kuse! Det finns plats. Box ska gå bra, det är väl bara ev. Lusidors sto som också anmält intresse för box och två boxar finns det.

Jag återkommer med vägbeskrivning till dig via pm :) .

Och jag verkar ha hunnit längre än jag trott med mitt hemska skrivarbete:banana:, så jag tror nog att jag kan åka utan häst på söndag... Ska ha handledning imorgon, och då vet jag lite bättre.

Om jag nu åker... så åker jag från umeå. Om någon vill åka med i min bensinsnåla bil går det bra, eller om någon vill ha sällskap i sin bil så kan jag göra det. Samåka är ju lite roligare än att åka själv. ;)

Kookaburra - OM jag inte lyckas fixa till min bil för söndag så samåker jag gärna.
Men om jag lyckas fixa till den, så kan du ju åka med mej? Det finns plats i bilen om det är någon fler också som skulle vilja åka.

Zesel - ja jag skulle så himla gärna vilja få med Tjaldur. Han mår så gott av att åka iväg lite också, han tycker ju det är superkul men får alltid stå tillbaka.
Men måste se över byte av däck på bilen då det är akut...

Vilka tider är det som gäller på söndag? Tänkte ifall jag skulle få en liten stund över, det vore ju himla skoj att träffas igen! Jag kommer utan häst i så fall och ni behöver inte räkna med mat till mig.

Ja, men va bra! Vi löser det på ett eller annat sätt. Jag PM:ar dig med lite info från mig... Hör av dig om hur det går med bilen.

Om vi tar min bil finns det oxå plats för någon mer till - om någon skulle vara sugen.

Skulle sitta fint med lite tider så man vet när man behöver ta sig iväg. Gärna inte kl 0800 :crazy:

Och en vägbeskrivning vill jag ha med ;)

Vi har sagt starttid 10.00

Skriv gärna in "anmälan" här med eller utan häst, så iza får veta hur många hagplatser och mat som behövs.

Zezel kanske ska dra vägbeskrivning mer noga.. Men söder om Ö-vik tar man av västerut på väg 348 mot Bredbyn. I Gala, (hur långt in, fem km? en mil?) bor hon, ett hus med stall o hagar efter och gräsbana, på höger sida nära vägen.
Spana efter brunvit skäck:laugh:.

Jag behåller önskan om box, men vet inte riktigt än om det blir ett vitt eller svart sto som ska med...

lasse vann hästägarekannan på Bergsåker så han får nog vila upp sig ett par dagar innan jag kör någonstans med honom!! Min vackre krigare!!:love::love::love::banana::banana: Men kanske ska ta med en av vinsterna, en jumboflaska sparkling chardonnay.... Vad säger ni tjejer.. ska man inte ståta med bubbel i glas i ena handen och stångtygeln i andra på "Klassisk dressyr-träff":rofl:

Grattis till segern! :banana:

Jag och Tabbe får lämna återbud, han kändes inte bra idag och eftersom jag inte vet vad det är än vågar jag inte dra iväg någonstans! =/

Angående 28/9 i Härnösand så är det fortfarande aktuellt förutsatt att någon kommer såklart, men med det klena intresset hittills har jag bokat om till 2 timmars ridhustid istället för 4, vilket kostar 400:-.
Vill vi hålla på längre kan man alltid dra över på tiden, det värsta som kan hända är att någon enstaka får för sig att rida där samtidigt. Sen kan man gå och äta, titta på film och lite sånt efteråt.
10-12 är det bokat.

Men ÅHHHHH SÅ JÄKLA KUL att han vann!!!! :bump: :banana:
Jag läste ju i din blogg om förstapriset också (har inte hunnit läsa idag dock). Den sitter bra misstänker jag? ;)

Men, skojar du om champagnen?
Som det verkar ska jag ju åka med Kookaburra.
Isåfall tar jag gärna ett glas sparkling chardonnay :angel: :love:
:lol: Kan ta med en sadel och ett träns också så jag i alla fall har liksom det att sitta i och hålla i (utan häst alltså) förutom glaset?

Ja för att tala klarspråk så kommer jag UTAN häst. Hoppas nu någon hinner se det! Lite sent kanske, men har omöjligt kunnat meddela det tidigare igår/idag.

Åh vad roligt, GRATTIS till segern :bump:

Själv har jag ridit Hubertusjakt idag och knep rävsvansen :D Visst känns det som att våra "meriter" verkligen passar in på det här forumet? :rofl:

Jag hoppas att jag hinner titta förbi en sväng imorgon, men tyvärr :( :d ingen bubbel för mig om jag ska ta mig hem igen...

tack!! Ja förstapriset sitter som ett smäck!! Förra starten gav ju tolv och femtio till på det är rätt fin utdelning på en barock kallbloding i sina bästa år!! Roligast var nästan att värma. Värsta häftigaste ridningen jag varit med om! Där kan man snacka tyglad energi med gummiben!
Väntar med spänning på Lotus bilder! :d

Evis, om du inte sålt din amazonas så vore det skoj att få sukta lite och prova den på vita oxå. Den var ju lite stor på Lasse men vad tusan, man kan ju padda upp... (tänker, fat-suit á la "mrs Doubtfire..)
Ska bara försöka få sambon att inse vad som bör prioriteras i träningsutrustningsväg.:D

Anna, medryttaren hade spanat in den där hubertusjakten! men det blidde inget. Men det lät kul!!

Äsch, Amazonasen blir nog kvar ett tag för jag får hem en annan häst i veckan - eller måste i alla fall prova och se om den passar... Men jag kan ta med den imorgon så kan du ju få prova den lite, så ser vi ju vad som händer när jag får hem hästen, om den passar eller ej!

Liknande trådar

Relationer Om någon vet vem jag är så vore jag tacksam om ni behöll det för er själv, då detta är lite känsligt, Jag behöver tips hur jag ska lösa...
Svar
12
· Visningar
2 541
Senast: Keb71
·
Relationer Har skrivit här innan när tösens pappa lämnade mej under graviditeten, men minns inte om det var i nytt alias eller detta. Oavsett...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
16 603
Senast: Gry
·
Hästmänniskan Eftersom att det ytterst lite aktiviteter på gång i våran ridklubb tänkte jag försöka dra i gång något för att kunna aktivera lite fler...
Svar
6
· Visningar
768
Senast: Nihm
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama