Jag var ute och festade med en kompis och fick ögonkontakt med en man på krogen. Vi började prata och flörta och jag följde med honom. Han var snygg och Jag ville bara ligga. På morgonen började vi prata och kunde inte sluta. Jag stannade en natt till, han bad om mitt nummer och vi har träffats mycket och pratat i telefon flera timmar varje kväll. Han har även hängt med mig till Ullared och vi har de riktigt mysigt och bra ihop. Han är 45 och har 2 barn på 12 och 15 deltid. Jag är 29 utan barn. Jag sa redan från början att jag vill ha barn. Har märkt han inte velat prata känslor utan blev obekväm när jag fråga var vi stod. Men 123 helt plösligt ringer han mig en kväll och berättar hur mycket han tycker om mig, tänker på mig, att jag är en helt fantastisk tjej. Men han vill inte ha fler barn och han vet att jag vill de. Han vill inte vara med om småbarns åldern igen. Så han tyckte jag skulle ta beslut om vi ska fortsätta eller ej.
Jag blev så ledsen.. jag är ju kär! Vet 5 veckor inte är lång tid men de sa bara klick och jag ser en framtid med honom.
Sen sa han också att han kanske ändrar sig men just nu vill han inte ha barn.
Vi ska ses imorgon och prata om de. Jag är kluven. Ska jag gå och hoppas att han en dag vill göra mig gravid? Har någon varit i samma sits?
Jag har varit motparten.
När jag träffade min partner hade jag barn. Men inte min partner.
När det efter någon månad, fortfarande var lika roligt att ses, tog jag upp frågan rätt fort.
Jag var övertydlig. Jag ville inte ha barn igen.
Det var för min partners skull, så denne inte skulle nära ett hopp, eller tro att jag "säkert skulle ändra mig".
Ville min partner ha barn, var det bättre att vi avslutade, så "ingen tid skulle slösas i onödan".
Vi hade en kvälls diskussioner och kom fram till att vi inte skulle ha barn tillsammans, och har fortsatt tillsammans.
Hade jag velat ha barn, hade jag inte fortsatt träffa en som inte vill ha det, i förhoppning om att den ska ändra sig. Det blir inte bra för någon av er.
Om du säger att det är det som gäller för dig nu, och du behöver veta nu, så kanske han funderar en sväng till.
Men du ska ha ett ja eller ett nej tycker jag. Inte ett kanske.
Lycka till med ert samtal nu!