Träff Uppsala/Mälardalen/Stockholm

Sv: Träff Uppsala/Mälardalen/Stockholm

Ja, en helg är absolut nödvändigt. Jag kan inte första helgen i september (6-7), däremot 30-31 aug. Kan man kombinera med att titta på tonerspel eller ta det den andra dagen?
Vilket som, ifall andra också är intresserade av spelen så kan vi kombinera, annars kan vi välja lördag eller söndag, spelar inte så stor roll vilken.

Annars funkar helgen 13-14 sept för mig.
Den funkar för mig med.

Fler som har förslag/kommentarer ang. tidpunkt?

*kl*

Jag hänger gärna på. :laugh:

Mig passar det 13 eller 14 sep, vad jag vet nu .

*kl typ*

De datumen jag just nu är säker på att jag inte kan är 20-21 sept och 4-5 okt. Troligtvis är inte 6 sept så bra heller. Jag måste kolla upp lite och återkommer.

putt putt

Hur ser det ut?

Nu verkar det som vi inte kan förrän oktober heller, så det är nog lugnt för dig svea ;)

Tror det kostar 50:-/häst i paddocken hos oss.

Jag vill jättegärna komma. Men 25:e okt är jag bortlovad. Dagen efter kan vara körigt för mig också.

Så snälla, snälla en annan dag än den helgen.:D
I övrigt kan jag nog planera runt det. Jag är rätt flexibel.

Dessvärre är jag rätt krasslig nu och pållen dressyrtränas inte då jag är sängliggande. Så han är nog inte så lämplig att följa med sedan om jag fortf är lite krasslig. Speciellt iom att han med andra människor har en tendens att uppföra sig som satan i ponnyform om lusten slår till, vilken den tydligen gör ofta.:angel:
(Nya raporter om illdåd har inkommit under sjukdomstiden per sms:devil:)

*KL*

Så blev det med den träffen ;)

Jag har haft asmycket att göra och dessutom inte varit inne här på KR....

Vad säger folk om nån gång i början av det nya året kanske?

Min häst har vilat i en månad, är tjock och har ingen kondis :p Men påbörjat igångsättning nu iaf...

Haha! Ja, det är samma här. Jag har varit sjuk jättelänge och haft mycket att stå i utöver det.
Min häst är fet och utan kondis han med. Stel dessutom efter att ha vilat lite under hosta. Går fort att tappa för en sån gamling.
Men jag är gärna med och träffas i början av nya året. Jag får lite svårt att hinna i år.
I värsta fall får det väl bli vi två då.:p

Hej,

Jag är möjligen också med. Nytt jobb å massor att göra men ev. ser det bättre ut nästa år.. :D

Skulle behöva lite inspiration med hästeriet... känns som både jag och pålle behöver lyckopiller snart :cool: skönt ändå att höra att det är fler som har hästar ur form. Försökte rida lite seriöst i kväll - det gick åt skogen..

Jag är med om det blir en träff.
Jag kan ta med min häst om vi ska träffas med dem.

Här tränas det för fullt. Har börjat avancera momenten nu och det går bara framåt. Han ska tävlas i dressyr, hoppning och lånas ut till tornerspels SM nästa år.

Om vi ska träffas utan häst så kan vi vara hos mig, bor i hus på landet och vi ska nog kunna få plats på 200 kvm. ;)

Jag är helpå i början på nya året. Skulle vara hur kul som helst med en träff inom AR!

Min häst lär vara tjock och otränad och kommer då vara precis igångsatt efter flerårig vila, så jag kanske kan få komma utan häst.

Är det bara ett datum när jag kan (läs helger) så kommer jag!

/Jonaz

Jag är åxå på!
Vi kör lite rehabträning i mkt lugn takt men det vore såå kul med lite inspiration!

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
7 806
Senast: Palermo
·
Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 754
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 390
Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 576
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30