Träning och hälsa del 12

NYTT PB!!!!! Med hela 4 sekunder 😂😂😂
1000046543.jpg
 
Att träna vid 20-tiden efter en intensiv vardag med barnen är inte min grej men behövde bli av med mina vilodagar. Insåg att det är svårt att hitta snabba och effektiva kroppspass som funkar på styrkelabbets utmaning (300 repetitioner kroppsvikt övningar, ej tillagda övningar). Dottern var mest förvirrad över varför vi tränade i tv-rummet och inte där vi brukar :laugh::love:
 
Känner mig mest ledsen och uppgiven över hela situationen. Det suger så mycket att inte kunna konditionsträna alls. Jag går upp i vikt och mår skit psykiskt rent ut sagt. Det känns som jag håller på att traggla med rehabilitering och övningar och det har bara tagit tvärstopp de sista månaderna. Går inte framåt alls snarare bakåt. Vet inte vad jag ska hitta på. :cry:
 
Riktigt gött pass idag på gymet! Massa knäböj sen tyngsta hip thrusters hittills vilket kändes bra 👍 Sen experimenterade jag lite med front foot elevated utfall i smithen, tyckte jag hittade något bra där 🔥
Sen knästående maghjulsrullningar vilka kändes SÅ bra! Tyckte de var mycket tuffare än jag trodde när jag började med de för 2-3 månader sen men nu kommer jag hela vägen till utsträckt innan jag vänder 🥳

Knäböj Kalinka: Vecka 3, pass 2.png
 
Blir nog tyvärr inga fler pass på gymet denna veckan för på lördag är det bröllop och jag planerar att vara bakis och trött på söndag! Men kanske blir något litet hemma imorgon om jag får feeling. Axlar och bröst var ett tag sen.
 
Drygt två veckor med hostan från helvetet nu 🙃 har tömt nästan en hel flaska med Mollipect, sparar det sista till nätterna nu.
Testade att hänga lite i OCR-riggen när jag var där med barnen i veckan, men det var ingen bra idé tyckte kroppen. Fortsätter väl vila då 🤷
 
Drygt två veckor med hostan från helvetet nu 🙃 har tömt nästan en hel flaska med Mollipect, sparar det sista till nätterna nu.
Testade att hänga lite i OCR-riggen när jag var där med barnen i veckan, men det var ingen bra idé tyckte kroppen. Fortsätter väl vila då 🤷
Nej vad drygt! Hosta som är så otroligt segt och irriterande också :( Krya på dig!
 

Liknande trådar

  • Låst
Kropp & Själ Dags för en ny tråd! Jag kopierar helt fräckt Mineurs intro-inlägg från förra tråden, för det är så fint ❤️ — Vi fortsätter att...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
67 597
Senast: Mineur
·
  • Låst
Kropp & Själ Vi fortsätter att diskutera, skryta och peppa varandra när det kommer till allt från yoga och promenader till crossfit och...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
67 130
Senast: Miao
·
  • Låst
Kropp & Själ Vi fortsätter att diskutera, skryta och peppa varandra när det kommer till allt från yoga och promenader till crossfit och...
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
60 503
Senast: Mineur
·
  • Låst
Kropp & Själ I Bukes mest peppande tråd pratar vi om allt från yoga och promenader till crossfit och maratonlöpning. Alla är välkomna, helt oavsett...
99 100 101
Svar
2 007
· Visningar
73 360
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Dreglar din katt?
Tillbaka
Upp