Alltså, det där kan du ju ta betalt för! (Om du fyller på med rosor igen, alltså. Den taggiga sorten.) Äventyrsland!Halva min tomma rabatt. Rosenbuskar och rutschkana var inget vinnande koncept.
Visa bifogad fil 165003
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså, det där kan du ju ta betalt för! (Om du fyller på med rosor igen, alltså. Den taggiga sorten.) Äventyrsland!Halva min tomma rabatt. Rosenbuskar och rutschkana var inget vinnande koncept.
Visa bifogad fil 165003
Ja, hela det som syns på bild och lite till. De levde i allra högsta grad innan jag grävde upp dem och dumpade i skogen.Var det rosor här tidigare? Har de dött eller du flyttat på dem?
När brännässlorna kom tyckte jag det blev lite väl äventyrligt..Alltså, det där kan du ju ta betalt för! (Om du fyller på med rosor igen, alltså. Den taggiga sorten.) Äventyrsland!
Vad ska du ha där istället?Ja, hela det som syns på bild och lite till. De levde i allra högsta grad innan jag grävde upp dem och dumpade i skogen.
Kanske ska tillägga att de inte blommade så mycket.
När brännässlorna kom tyckte jag det blev lite väl äventyrligt..![]()
Jag känner mig ändå lite skeptisk. Står väldigt mycket "osv"..
Det är bara rådjuren jag vill skydda mina växter från. Andra djur är välkomna (nåja, inte grannens katt, som bajsar i rabatterna). Rådjuren får gärna vara i närheten, bara inte i rabatten.
De har till och med ätit upp penseer som stod en bit upp i trappen på framsidan..
Ja, jag misstänker också det - hur skyddar man sig bäst mot dem?
Jag vet inte. Tänkte nog bara bomba på med alla frön jag sparat genom årenVad ska du ha där istället?
Kanske några tåliga perenner men kanske inga blommor alls närmast rutschkana?
Halva min tomma rabatt. Rosenbuskar och rutschkana var inget vinnande koncept.
Visa bifogad fil 165003