Det är en här i samhället som tillverkat.Var har du köpt detta?
Köpte på ett cafe i närheten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är en här i samhället som tillverkat.Var har du köpt detta?
Högtryckstvätt?!Pust! Före till vänster, efter till högerVisa bifogad fil 148943
Körde med trimmern
Finns det något annat verktyg som är lite lättare att använda till just plattor? Tittat på nån rulle med borst, men tror inte den håller måttet för just min gång..
Blir svårt, vi har ingenstans att koppla på vatten utomhus. Lite tveksam att den skulle orka ta bort stora tuvor, men en tillräckligt stark kanske klarar det.Högtryckstvätt?!
Blir svårt, vi har ingenstans att koppla på vatten utomhus. Lite tveksam att den skulle orka ta bort stora tuvor, men en tillräckligt stark kanske klarar det.
Kräver dock vatten vi har ingen utkastare och det går liksom inte dra från köket och ut..Åh, en större Kärcher tar bort målarfärg från en Grålle. Gräs är en baggis Särbon ritade sina initialer på marken utanför sin lada med hörtryckstvätten
Kräver dock vatten vi har ingen utkastare och det går liksom inte dra från köket och ut..
Kollade lite priserDe kraftigare modellerna av Kärcher har faktiskt en inbyggd sugpump, dvs det går att använda en hink eller en tank. Det finns ett filter som tillbehör så det går att använda vatten som inte är så rent.
Åh, en större Kärcher tar bort målarfärg från en Grålle. Gräs är en baggis Särbon ritade sina initialer på marken utanför sin lada med hörtryckstvätten
(Vad ar en gralle?) Jag rev upp en 2cm djup rand i betong forsta gangen innan jag larde mig vilket munstycke man anvander till vad, och hur nara man kan ga med en "pressure washer".
Mina vita är nästan meterhöga.Beror lite på variant. Vissa blir bara 20-30 cm höga och andra 50-60 cm.
Lite kuriosa, min ponny hette Grålle innan han blev en Ferguson
Finns olika höga. Jag har bl.a en gammal vit-blå spräckilg sort som är runt 60cmDe är väl ganska låga för det mesta? Passar bra att peta in mellan det som redan finns
När som helst . Men gula är bäst. Som den därVisa bifogad fil 148913
Hur vet jag när jag kan äta den??? Det är äppelgurka
Lite off topic men Vilken underbar tröjaSkördat lite potatis idag, härligt att vi ändå kan skörda lite trots att jag inte ens fått hälften av det planerade sått.Visa bifogad fil 148959