Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag köpte mig en kompostkvarn så jag blir änna lite sugen på att dra igång när jag ser en sådan fin hög. Beroendeframkallande att mata kvistar.Vi har klippt buskar idag. Det blev en del ris.
En del av det ska bli flis och hamna i odlingarna. Ska täcka pallkragarna med tänkte jag, trots att inget växer där i år. Skyddar ju mot lite ogräs om inte annat.
Visa bifogad fil 124212
Åh va kul att hitta sådana skatter.Vi hittade gamla plattor i berget, övervuxna, som förmodligen fungerat lite som trappa/fotsteg upp till berget. Fint och trist när man ser hur saker och ting försummats under åren och inte hållts efter! Skulle vilja se hur trädgården såg ut från början, sen som designade den
Jag köpte ju en tidigare i somras. Gjorde flis av en hel delJag köpte mig en kompostkvarn så jag blir änna lite sugen på att dra igång när jag ser en sådan fin hög. Beroendeframkallande att mata kvistar.
De är mina favoriterSnart slår bolltistlarna ut. Så cool färg nu.
Bygg uppåt om det är tjurigt att grävaFinurlar på var jag ska plantera kaprifolerna och peacerosorna
Har ohemul yta, men såfort nått ska grävas ner är dilemmat detsamma
Sandjord, så grävandet är enkelt. Kruxet är var på den gigantiska ytan det ska grävasBygg uppåt om det är tjurigt att gräva
Jag har planterat en kaprifol i en bit av en ihålig trädstam som står på högkant
JahaSandjord, så grävandet är enkelt. Kruxet är var på den gigantiska ytan det ska grävas
Finurlar på var jag ska plantera kaprifolerna och peacerosorna
Har ohemul yta, men såfort nått ska grävas ner är dilemmat detsamma
Det är som en tom parkering det är så mycket att välja på så man vet inte vart man skall parkera..I know the feeling
En tycker ju att det inte borde vara något problem med en tomt på en hektar med det är det
Dom tål allt. Beroende lite på sort..Men full sol är inget problem. Som här.Någon som har koll på nävor, tål dom myycket sol å varmt läge?
Åh så bra har insett jag tryckt in för mycket på för liten plats , så tror jag får flytta på några för å ge plats till en ros som kvävs. Ser super fint ut på din bildDom tål allt. Beroende lite på sort..Men full sol är inget problem. Som här.