Surt. Men jag misstänkte något sådant då jag har flera paprikor som envisas med att vara gröna.Det tar ungefär hundra år för en paprika att byta färg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Surt. Men jag misstänkte något sådant då jag har flera paprikor som envisas med att vara gröna.Det tar ungefär hundra år för en paprika att byta färg.
Alltså min erfarenhet är att om man tänker att "om jag gör så här, så borde det funka", när det handlar om att bygga bort skaderisker för barn, är att det inte funkar. Finns det något för barnen att slå sig på, så gör de det.Jahopp, jag har visst räknat lite fel på hur stor plats barnens rutschkana kommer ta så om inte ungarna ska landa i min stora rabatt med rosorna så för jag nog bygga om den lite
Tips på hur?
Visa bifogad fil 35674
Angående zucchini/squash - jag har flera små frukter som börjar ruttna på toppen och så går det inåt. Är det någon brist som gör att det blir så? Väldigt irriterande att bli av med fina grönsaker på det sättet.
Jag har samma problem med mina sett är många som tågar ut för det i år. Har hört näringsbrist och/ eller ojämn bevattning men vet inte on det stämmerAngående zucchini/squash - jag har flera små frukter som börjar ruttna på toppen och så går det inåt. Är det någon brist som gör att det blir så? Väldigt irriterande att bli av med fina grönsaker på det sättet.
Jag har samma problem också. Har zucchini i hink och ett gäng bortglömda i en slänt. Dom som får mer kärlek, i hink, är betydligt sämre ut.Jag har samma problem med mina sett är många som tågar ut för det i år. Har hört näringsbrist och/ eller ojämn bevattning men vet inte on det stämmer
Det har hänt mig ibland men inte ofta. Jag odlar mina i väldigt fet jord med massor av hästskit. Odlar på mark, aldrig i bäddar, lådeor eller hinkar.Angående zucchini/squash - jag har flera små frukter som börjar ruttna på toppen och så går det inåt. Är det någon brist som gör att det blir så? Väldigt irriterande att bli av med fina grönsaker på det sättet.
Exakt som de övre såg mina Märtas gråsockerärt ut och de växte som bara den allihop.Nu kommer jag med fler dumma frågor om mina sockerärtor. De som jag tänkt spara för att så nästa år ser nu ut såhär:
Visa bifogad fil 35844
De bruna, bra eller dåligt?
Och så lite glada nyheter, skördar tomater som sjutton nu!
Öppna och titta i de bruna skidorna är ärtorna torra gula och fina är det bara att torka dom lite till och sedan spara dom.Nu kommer jag med fler dumma frågor om mina sockerärtor. De som jag tänkt spara för att så nästa år ser nu ut såhär:
Visa bifogad fil 35844
De bruna, bra eller dåligt?
Och så lite glada nyheter, skördar tomater som sjutton nu!
Körsbär?Den här busken köpte jag som en av 5 aronior. De andra 4 är aronia, men vad är detta tro? Någon som vågar gissa?
Flyttad till kruka då jag inte vet vart jag ska ha den... Om jag ska spara den...
Körsbär?
Liguster eller häckoxbär är mina gissningar.Den här busken köpte jag som en av 5 aronior. De andra 4 är aronia, men vad är detta tro? Någon som vågar gissa?
Flyttad till kruka då jag inte vet vart jag ska ha den... Om jag ska spara den...