Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Frysa in dem till grytorHar ni några bra tips på vad man kan göra för att ”långtidsförva” tomater förutom koka tomatsås och soltorka (ugn)? Vi har så sjukt mycket tomater Finns inteen chans att vi lyckas äta upp alla
underbart!!Jahopp, jag har visst räknat lite fel på hur stor plats barnens rutschkana kommer ta så om inte ungarna ska landa i min stora rabatt med rosorna så för jag nog bygga om den lite
Tips på hur?
Visa bifogad fil 35674
Chutney, inläggningar med olja o vitlök, tomatpuré.Har ni några bra tips på vad man kan göra för att ”långtidsförva” tomater förutom koka tomatsås och soltorka (ugn)? Vi har så sjukt mycket tomater Finns inteen chans att vi lyckas äta upp alla
Nope, då landar de i en buskeunderbart!!
Går det att vända på själva rutschkanan åt andra hållet?
Ok! Hoppas ni kommer fram till något! Annars kanske du får plantera någon lite mer landningsvänlig buske istället för en ros !?Nope, då landar de i en buske
Jag funderar på att ta bort en sektion på rabattkanten och flytta upp den till den röda linjen. Då får de 1,5m mellan vilket borde vara okej.Ok! Hoppas ni kommer fram till något! Annars kanske du får plantera någon lite mer landningsvänlig buske istället för en ros !?
Det är nog mer rimligt! Teståk själv och plussa på lite på det så ser du hur långt ungefär som längst barnen landarJag funderar på att ta bort en sektion på rabattkanten och flytta upp den till den röda linjen. Då får de 1,5m mellan vilket borde vara okej.
Visa bifogad fil 35695
Min rumpa är nog för stor tyvärrDet är nog mer rimligt! Teståk själv och plussa på lite på det så ser du hur långt ungefär som längst barnen landar
Vi har en liknande kana. När de fått bra med fart så landar ungarna på rumpan framför med raka ben, men gräset är mest nött halvmetern framför. Så 1,5m bör räcka, sålänge de inte lyckas flyga framlänges och slå pannan i rabattkanten. Men då är nog risken större att de ramlar av själva kananJag funderar på att ta bort en sektion på rabattkanten och flytta upp den till den röda linjen. Då får de 1,5m mellan vilket borde vara okej.
Visa bifogad fil 35695
Jaha då har flora linnea börjat sälja vårlökar så nu blev det visst lite mer av den varan