R
Raderad medlem 6459
@Skorpion76 Vad är grejen med att använda ordet svartskalle?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jaha. Det framgick inte riktigt.Inspirationen till den bilden var hämtad från en av Bullens brevfilmer som handlade om rasism. Ni vet:
- Som vanligt är det inte tjejen som i ser i filmen som har skrivit brevet!
Snygg häst, måste jag säga!Vad kul med en sån här tråd Alltid roligt att se vad andra ritar och målar! Här är min senaste, det är en beställning som jag blev klar med. Dålig bildkvalitet tyvärr!
Ingen brådska@mollyphlox
Det kan jag göra, men det kan hända att du får vänta en liten stund på recensionen, finns inte rum för pennor i denna löns budget
Fina hundar!Åh! Sprang över denna tråd av en slump ikväll och såg vilka fina verk som folk har skapat. Här kommer jag garanterat att hänga mer.
Bidrar med en liten work in progress som jag arbetat med i helgen. Älskar verkligen referensbilden! Blev olja på 160g oljepapper. Har väl en eller två sittningar kvar med jobb på gräs och detaljer så som ögon och päls. Sedan postas denna iväg till förväntansfull hundägare.
Tar fasta på rubriken Jag pysslar och skapar, med miniatyrer och dockhus. Håller just på med långtidsprojektet, som ska bli mitt eget prydnadsdockskåp. Mycket pyssel men så roligt höst/vinterarbete Bidrar med bilder senare när jag tagit några.
Fint!Här är lite av en målning jag gör digitalt för tillfället, går sakta men säkert framåt.
Jasså, tycker du?Fint!
Jag tycker du är så bra på bilderna du lägger in!
Vill du visa lite bilder? Är sugen på att börja med det också
Jag är inte någon superkreativ människa, och skulle aldrig kunna rita en teckning eller måla en tavla. Men ibland får jag mina infall, tex detta evighetsprojekt:
Det ska bli en tavla, av en helt orimlig mängd småspik och en massa tråd. Närbild på träden så syns lite tråden också:
Jag beräknar att vara klar någongång innan jag dör...
Översta bilden är före.
Under arbetets gång:
Ska se om jag har fler.
Jag hoppas det använder vit dyckert, skivan är plywood som jag betsat svart, tror måtten är 130x70 så den blir rätt storÅh, roligt! Kommer bli jättehäftig ju. Vad använder du för spik?