Tråden för oss som ritar/målar/pysslar/skapar osv...

Inspirationen till den bilden var hämtad från en av Bullens brevfilmer som handlade om rasism. Ni vet:
- Som vanligt är det inte tjejen som i ser i filmen som har skrivit brevet!

@mollyphlox
Det kan jag göra, men det kan hända att du får vänta en liten stund på recensionen, finns inte rum för pennor i denna löns budget :o:p

Vad kul med en sån här tråd :) Alltid roligt att se vad andra ritar och målar! Här är min senaste, det är en beställning som jag blev klar med. Dålig bildkvalitet tyvärr!
ponny1_zpsywgwxvvt.jpg
Snygg häst, måste jag säga!

Åh! :love: Sprang över denna tråd av en slump ikväll och såg vilka fina verk som folk har skapat. Här kommer jag garanterat att hänga mer.

Bidrar med en liten work in progress som jag arbetat med i helgen. Älskar verkligen referensbilden! Blev olja på 160g oljepapper. Har väl en eller två sittningar kvar med jobb på gräs och detaljer så som ögon och päls. Sedan postas denna iväg till förväntansfull hundägare.

32mt5xl52u85pc0zg.jpg

Åh! :love: Sprang över denna tråd av en slump ikväll och såg vilka fina verk som folk har skapat. Här kommer jag garanterat att hänga mer.

Bidrar med en liten work in progress som jag arbetat med i helgen. Älskar verkligen referensbilden! Blev olja på 160g oljepapper. Har väl en eller två sittningar kvar med jobb på gräs och detaljer så som ögon och päls. Sedan postas denna iväg till förväntansfull hundägare.

32mt5xl52u85pc0zg.jpg
Fina hundar!
Very Lazy Pethead

Jag målade mycket i akryl tidigare och har precis börjat ta upp det igen. Det är så jäkla roligt och måla! Tidigare har jag både målat och tecknat och är glad över att jag har en hyfsat bra konstnärsådra, jag blev uppmuntrad och lärd redan som liten av min klassfröken (hon är konstnär bland annat :) ). Men jag är släkt med en ganska känd konstnär också (inte svensk dock) så det kommer väl därifrån :angel:.
Vågar dock inte visa upp något ännu...

Jag gjorde en fyllemålning i fredags, en sån där 2-minuterskladd....la ut den på fb och det var ju för fasen vänner som skrev att dom verkligen gillade den. Wtf? :rofl:

Tar fasta på rubriken ;) Jag pysslar och skapar, med miniatyrer och dockhus. Håller just på med långtidsprojektet, som ska bli mitt eget prydnadsdockskåp. Mycket pyssel men så roligt höst/vinterarbete :) Bidrar med bilder senare när jag tagit några.

Vill du visa lite bilder? Är sugen på att börja med det också :)

Jag är inte någon superkreativ människa, och skulle aldrig kunna rita en teckning eller måla en tavla. Men ibland får jag mina infall, tex detta evighetsprojekt:
20170219_201021.jpg

Det ska bli en tavla, av en helt orimlig mängd småspik och en massa tråd. Närbild på träden så syns lite tråden också:
20170219_201104.jpg

Jag beräknar att vara klar någongång innan jag dör...

Jag är inte någon superkreativ människa, och skulle aldrig kunna rita en teckning eller måla en tavla. Men ibland får jag mina infall, tex detta evighetsprojekt:
20170219_201021.jpg

Det ska bli en tavla, av en helt orimlig mängd småspik och en massa tråd. Närbild på träden så syns lite tråden också:
20170219_201104.jpg

Jag beräknar att vara klar någongång innan jag dör...

Åh, roligt! Kommer bli jättehäftig ju. Vad använder du för spik?

Liknande trådar

Fritid Vi hoppas kunna göra en "minisemester" i sommar - bara en natt eller två. "Vi" i det här fallet är min man och jag, vår 17-åriga...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 950
Senast: Myrten
·
R
Gnägg Jag är ny här på bukefalos. Detta blir min första tråd (förutom en tråd där jag bara presenterade mig lite kort). Så om jag gör nåt fel...
Svar
12
· Visningar
1 137
Senast: Raderad medlem 149639
·
Kultur Reflekterar lite har besökt Gripsholms slott, Livrustkammaren och Stockholms slott och tidigare har jag också gått guidad tur på...
Svar
5
· Visningar
606
Senast: CaisaCax
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 691

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve
  • Sabotage?
  • Födda 2022