Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ursnygg!! Om man ändå kunde rita såVad kul med en sån här tråd Alltid roligt att se vad andra ritar och målar! Här är min senaste, det är en beställning som jag blev klar med. Dålig bildkvalitet tyvärr!
fiiin!Vad kul med en sån här tråd Alltid roligt att se vad andra ritar och målar! Här är min senaste, det är en beställning som jag blev klar med. Dålig bildkvalitet tyvärr!
Du är fantastiskt duktig!!!Min stil började nog utvecklas mot vad den är idag för kanske ca 8 år sedan, när jag gick på gymnasiet ungefär. Sedan för ca 2-3 år sedan blev det något slags större hopp framåt rent kvalitetsmässigt samt i originaliteten i motiv.
Jag kan få inspiration från precis allt, film, musik, böcker, drömmar...
Vad kul med en sån här tråd Alltid roligt att se vad andra ritar och målar! Här är min senaste, det är en beställning som jag blev klar med. Dålig bildkvalitet tyvärr!
Länge sen jag ritat, men har alltid tyckt bra om Faber-Castells färgpennorLånar tråden lite för en fråga.
Ni som använder färgpennor, vilka gillar ni bäst? Är på jakt efter nya/flera så vill gärna ha tips
Har inte provat just polychromos pennorna, men brukar stå och dreggla över en stoor förpackning av dem i bokhandeln. Vill ha, men de är så dyra för mej som ritar så lite Men vad jag har hört av andra så är de suveräna!@mollyphlox
Tack, har kikat på faber-castell då det ju vanligen är ett bra märke, men då de har flera olika sorters färgpennor så blir jag lite fundersam på vad man ska välja.
Har funderat på att prova polychromos, har du någon erfarenhet av just dessa?
Tror jag måste börja med att röja upp skrivbordet så jag har plats att rita också! men jag tror absolut att du gör ett bra köp där, berätta gärna vad du tycker om dem sen!@mollyphlox fast du kanske skulle rita mer om du hade jättebra pennor
Tror nog det är dessa jag ska unna mig själv nästa gång