Tycker att ja passar rätt bra in här är dock jätte arg på mig själv över min vikt är 15 år och väger cirka 79kg och är 1,68cm lång just nu rider jag en nordsvensk travare som inte verkar bry sig så mycket om min vikt men jag försöker gå ner
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var någon av sadlarna jag tipsade om intressanta? Har suttit på den bredaste häst jag någonsin träffat, han är så musklad över ryggen att hon får värma om nästan alla bommar och bredda.Letar sadel till junioren.
Var någon av sadlarna jag tipsade om intressanta? Har suttit på den bredaste häst jag någonsin träffat, han är så musklad över ryggen att hon får värma om nästan alla bommar och bredda.
Jag följer denhär tråden lite i det tysta, men tänkte lägga in ett par ord till dig.Hoppar in som helt ny här i tråden
Jag är 178 cm lång och väger nu 97 kg. Till i höstas hade jag ett stort halvblod på 170 som vägde 700 kg, inga problem för honom med min vikt. Nu har jag däremot köpt mig en liten kallblodstravare som endast är insutten. Har gett mig den på att väga under 90 till sensommaren och då påbörja ordentlig inridning av honom. Han är knappt 160 och känns pytteliten för mig.
Har jag gjort dumt? Tror ni han kan bära upp mig om jag musklar honom ordentligt över sommaren med markarbete?