Jag trodde (tror nog fortfarande) att tråden stängdes automatiskt.Jo, men sedan måste moderatorn upptäcka att vi nått 2000 också.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag trodde (tror nog fortfarande) att tråden stängdes automatiskt.Jo, men sedan måste moderatorn upptäcka att vi nått 2000 också.
Jag trodde (tror nog fortfarande) att tråden stängdes automatiskt.
Bra att stuka dem mitt i vintern istället för under ft-säsongen, i alla fall! (Fast attans otur att göra det alls.)Fö måste jag stärka mina fotleder om jag skall fortsätta rida ft...
Bra att stuka dem mitt i vintern istället för under ft-säsongen, i alla fall! (Fast attans otur att göra det alls.)
Jag la hoppsadel på Lilla Hästen för första gången på länge, och försökte mig på något slags hoppsits. Jag behöver också stärka fotleder. Och gräva fram balansen, som jag visst packat ner underst i en kartong i förrådet, eller nåt.
Man skriver i den tills @LenaH säger att vi har för många inlägg.
Men jag känner mig mer hemma i en nybörjartråd!
Jag jobbar på saken! Med det tar lite tid att vakna ur jullovsdvalan och att få tag på folk som bör vara med och bestämma.Jag har tråkigt! Vad hände med min beställning @Lady_S
Jag jobbar på saken! Med det tar lite tid att vakna ur jullovsdvalan och att få tag på folk som bör vara med och bestämma.
/Lady_S
Jag jobbar på saken! Med det tar lite tid att vakna ur jullovsdvalan och att få tag på folk som bör vara med och bestämma.
/Lady_S
Jag tackar för förtroendet, även om det nog mest beror på otålighet!Eller så bestämmer du själv, det går fortast och blir oftast bäst.
Jag tackar för förtroendet, även om det nog mest beror på otålighet!
/Lady_S