Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I DEN HÄR TRÅDEN SKRATTAR VI INTE!Såg den också och skrattade
Själv har jag käkat så mycket utspätt silver att det ligger som en hinna runt hjärnan och mina tankar kan inte läsas! Foliehatt är så 1990!(då kan foliet spricka, och dom läser våra tankar!)
Det är bra. Vi behöver ligga i framkant.Själv har jag käkat så mycket utspätt silver att det ligger som en hinna runt hjärnan och mina tankar kan inte läsas! Foliehatt är så 1990!
Eh, silver?Tänk om det fanns ett vaccin mot chemtrails....
Tänk om det fanns ett vaccin mot chemtrails....
Åh jag blir nästan avundsjuk! Det verkar mycket roligare att leva i hennes värld!Ni har väl uppgraderat ert DNA så ni får tillgång till det avstängda DNAt från Atlantis?
Zoe som var med och släckte ner dem och har nu fått tillstånd att uppgradera det igen. Hon tar emot donationer men kräver inget.
NEJ! Inget vaccin, det är ju staten och big pharma som gör människoförsök på oss i stor skala!
Känns skönt att jag flyttat från Växjö!Bara så att ni vet så har jänkarna donerat en IBM superdator till Växjö, där vi nu har en av de största HAARP-anläggningarna i världen. Ni vet, HAARP som de kontrollerar vädret med. Där CHEMTRAILS är en komponent.
http://alertsweden.bloggo.nu/CHEMTRAIL-OCH-HAARP-I-SVERIGE-OCH-OVRIGA-VARLDEN-1/
Stargate Atlantis är på riktigt! Al TV tittande ger resultatNi har väl uppgraderat ert DNA så ni får tillgång till det avstängda DNAt från Atlantis?
Zoe som var med och släckte ner dem och har nu fått tillstånd att uppgradera det igen. Hon tar emot donationer men kräver inget.
Hon har då haft ett långt liv och ser välbevarad ut för att vara över 13000 år.Åh jag blir nästan avundsjuk! Det verkar mycket roligare att leva i hennes värld!