kan det inte bara bli jul nu?!! inte för att jag bryr mig särskillt mycket om själva julen..men jag behöver vara ledig! jag behöver få komma bort från vardagen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men typiskt!Vilken dag. Varit skum i kroppen hela dan.
När vi kom ut till hagen hade min häst förmodligen fastnat i täcket och dragit av sig det
Ena täckesgjorden var av samt stor reva inuti.
Sen slog jag grimskaftsänden rakt på näsan
Så nu har jag försökt få ihop täcket någorlunda med nål och tråd. Den ena nålen bröts ju med.
Det blev instagram, ocksåInstagram, eller inte Instagram?
Men fy fan vilket oflyt....Största kramenIkväll möttes jag av en häst full med aktiva skållor igen trots 2,5 veckas antibiotikabehandling. Blir att ringa veterinären i morgon igen och så måste jag troligtvis tömma ut hela bädden och sanera hela ligghallen helt själv nu i dagarna. Jag vill verkligen inte mer. Jag orkar inte mer. Jag har inte råd med mer nu.
Jag vet inte hur jag ska orka allt det här ensamMen fy fan vilket oflyt....Största kramen
Men nää! Åh så tokigt! Hoppas det ger sig snart!Ikväll möttes jag av en häst full med aktiva skållor igen trots 2,5 veckas antibiotikabehandling. Blir att ringa veterinären i morgon igen och så måste jag troligtvis tömma ut hela bädden och sanera hela ligghallen helt själv nu i dagarna. Jag vill verkligen inte mer. Jag orkar inte mer. Jag har inte råd med mer nu.
Kan jag hjälpa dig på avstånd?Jag vet inte hur jag ska orka allt det här ensam
Ja med kort måste man ha koll.@EmmaW
Fy låter tufft Hoppas det ordnar sig ändå.
Hmm har överköpt mig totalt denna månaden på bl.a. Julklappar o annat. Farligt med ett köpkort...
Ja med kort måste man ha koll.
Jag vet inte, just nu är prio att sanera hela ligghallen. Det betyder att jag måste lyckas tämma den och gödselstacken på nåt vis. Jag måste även köpa nytt strö, (spån blir nog enklast) och medel att sanera med och efter alla medicinuttag har jag mindre än 100kr kvar på kontot just nu.Kan jag hjälpa dig på avstånd?
Jag handlar typ bara med kort men om man har dåligt ekonomiskt sinne kan det barka i väg.Ja det är lätt att överköpa. Gillar dock det kortet då det fungerar att handla med i princip överallt.
Jag vet inte, just nu är prio att sanera hela ligghallen. Det betyder att jag måste lyckas tämma den och gödselstacken på nåt vis. Jag måste även köpa nytt strö, (spån blir nog enklast) och medel att sanera med och efter alla medicinuttag har jag mindre än 100kr kvar på kontot just nu.
Vilken skit....Jag vet inte, just nu är prio att sanera hela ligghallen. Det betyder att jag måste lyckas tämma den och gödselstacken på nåt vis. Jag måste även köpa nytt strö, (spån blir nog enklast) och medel att sanera med och efter alla medicinuttag har jag mindre än 100kr kvar på kontot just nu.