GotAsecret
Trådstartare
Ah, är det lugnt att sätta in pengar? Trodde inte det p.g.a soc...Isåfall @Sonic76 - skicka ditt kontonr!Kolla kontot på måndag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ah, är det lugnt att sätta in pengar? Trodde inte det p.g.a soc...Isåfall @Sonic76 - skicka ditt kontonr!Kolla kontot på måndag.
Ah, är det lugnt att sätta in pengar? Trodde inte det p.g.a soc...Isåfall @Sonic76 - skicka ditt kontonr!
Smart!Skriv tack för lånet
När jag har bättre ordning på pengarna sen så fixar jag månadsöverföring på busskortet.
Kan bara köpa med mitt bankkonto ju.Mobilbiljett?
Jag verkligen älskar att inte ha någon tvJag verkligen hatar att inte ha någon tv
Är som en bågsträng (mycket som måste klaffa nu) och har en partner som är underbar. Han får mig att må bättre bara av att höra hans röst
Jag har äntligen köpt en eltandborste, kommer nästa vecka tror jag. Hoppas den inte känns som en tandläkarborr...
älskar eltandborstarJag har äntligen köpt en eltandborste, kommer nästa vecka tror jag. Hoppas den inte känns som en tandläkarborr...
Då tar du i alldeles för hårt!Jag har äntligen köpt en eltandborste, kommer nästa vecka tror jag. Hoppas den inte känns som en tandläkarborr...