Tråd för värdelöst vetande - del 33

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skriv tack för lånet ;)

När jag har bättre ordning på pengarna sen så fixar jag månadsöverföring på busskortet.
Smart! :D
Nu när inte skorna blev jättedyra (:p ) och inte tandläkaren heller (+ att pappa skulle betala en del) så kan jag ju faktiskt bidra med NÅGOT :D

Den ensamma människan är ledig en hel helg, men har ingen att umgås med och sitter ensam hemma själv i sin tysthet.

Kram @EmmaW

Höll på att åka i backen idag när jag och syrran skulle skritta en runda:D Höll i handtaget så jag trodde det skulle lossna.
Men ramlade på backen ändå sen när jag skulle gå över ett dike och hämta höringen som blåst ut:laugh:

har nog bihåleinflammation igen

Mina bihålor är ju alltid täta men nu har jag mer ont än vanligt.
Hoppas rehabgruppen kan hjälpa mig efter nyår att få remiss till ÖNH

Är som en bågsträng (mycket som måste klaffa nu) och har en partner som är underbar. Han får mig att må bättre bara av att höra hans röst :love:

IDAG har jag tydligen haft detta konto i hela 10 år :eek:
Varit medlem lite innan, då det hette stallet men inte så pass "seriöst" som nu. Klockan 20:40 närmare bestämt :P

Jag har ett ess i rockärmen :sneaky: nu jävlar ska sista skållorna dö :devil: Testar även en annan grej i kväll, ska bli spännande att se resultatet i morgon!

Borde sova men knoppen vill inte....

Efter en fullständigt underbar gårdag på Torp och Överbyn i bästa sällskapet som går att få :love: och även avslutades lika suveränt, känns livet ganska pretty helt bäst just nu!

Because I'm worth it :bump: :p :bump:

Lät ju toppen @Fan of Bill

Har sovit sådär pga tandvärk.
Så nu ska jag vila efter morgonpromenad på isiga vägar efter underkylt regn
Spännande nog bara att ta sig nerför trappan :)

Gah. Nu har jag sovit borta i en vecka och det tär något fruktansvärt på mig. Blev bjuden på middag till syrran och hennes familj ikväll, jag sa att jag faktiskt inte orkade men skickar dit mamma och pappa ändå. Jag behöver ensamtid, massor med ensamtid. Behöver även barnvila, systerdottern ska bara umgås med mig numera. Alla andra är ratade! Den lilla skitungen på 3 år går på ridskola (såklart ;) ) och moster Jenny skulle såklart följa med i fredags. Jag skulle även gå och hålla i grimskaftet - viktigt viktigt! Den där ungen är det finaste som finns, förutom hästen och katten alltså :love:.

Alla golv i lägenheten är i alla fall borta nu och det står en massa fläktar och grejer där. Personalen gick dit igår och tjuvkikade :D. Jag fasar för att det här ska dra ut alltför mycket på tiden, då vet jag inte vad jag tar mig till. jag vill aldrig mer ha översvämning....

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på...
2
Svar
37
· Visningar
2 826
Senast: hastflicka
·
Svar
17
· Visningar
255
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
381
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 406
Senast: Tarnin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar