Tråd för värdelöst vetande del 31

Status
Stängd för vidare inlägg.
@stjarnhimmel : Fy:( Vad jobbigt när man måste spy offentligt!

Ja.. detta måste ha varit första gången.. :yuck:
Vid 38 års ålder fick jag spy offentligt första gången.. Annars har jag gjort det privat i mitt eget badrum.. Det känns bara konstigt att göra det på morgonen.. man tänker att alla tror att man haft en festnatt men så var det verkligen inte.. :down:

Ja.. detta måste ha varit första gången.. :yuck:
Vid 38 års ålder fick jag spy offentligt första gången.. Annars har jag gjort det privat i mitt eget badrum.. Det känns bara konstigt att göra det på morgonen.. man tänker att alla tror att man haft en festnatt men så var det verkligen inte.. :down:

Har aldrig heller behövt spy bland massa folk, tack och lov.
Så skumt det där att man kan må så dåligt, spy och sen mår man bra! Eller skumt är det väl egentligen inte:p

Har aldrig heller behövt spy bland massa folk, tack och lov.
Så skumt det där att man kan må så dåligt, spy och sen mår man bra! Eller skumt är det väl egentligen inte:p

Haha.. ja det känns mest konstigt eftersom jag är van att om jag spyr så gör man det av en magsjuka eller nåt sånt..
Inte som nu att man först mår jättedåligt och sen mår bra..
men det kanske blir så om man ätit ngt dåligt.. Jag har tidigare mått dåligt av mediciner som jag ätit så det kanske kan vara det även denna gången..

Usch- hur jag framställer mig på Buke.. nu berättar jag i alla trådar om min spya..
Innan detta har jag startat en tråd om drakar och enhörningar.. Haha.. jag marknadsför mig själv verkligen så himla bra!
:banana:

Å jag är bara så galet jävla glad i livet!

Hade jag vetat att det skulle bli så här bra för mig hade jag uthärdat det mesta genom åren utan att ens bli ett uns tårögd. Ibland är det synd att man inte sitter på hela livets facit. Hade nog varit lättare att veta tror jag.

Haft spontant möte med chefen som är supernöjd med mig och undrar om jag vill fortsätt jobba hos dom i höst. :up: Det betyder dock att jag inte kommer kunna jobba kvar på mitt andra jobb vilket är väldigt synd eftersom det är en del av min dröm :( men det kommer jag aldrig kunna försörja mig på helt så för ekonomins skull....
Jag trivs dock på andra jobbet med och ärligt talat vore det rätt skönt att slippa kombinera två jobb!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 334
Senast: Tarnin
·
Fritid Jag brukar följa alla trådar som postas när det efterfrågas om tips på sevärdheter och annat kul när en ska ut på tur. Är ju så många...
2
Svar
24
· Visningar
765
Senast: Tilly_85
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
240
Senast: Lavinia
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
553
· Visningar
15 595
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar