Tråd för värdelöst vetande del 31

Status
Stängd för vidare inlägg.
Målat fönstren och lyckades hålla mig på stegen. Nu är det bara en strykning kvar på det ena fönstret.
De var slitna och två ska bytas. Men de målade borde klara sig några år nu hoppas jag.

Ledig dag:angel:
Sagt upp lägenheten:banana:, fixat hö och halm både nu och till vintern (ny leverantör) :up:, tvättat, fått massage,städat och tvättat bilen, besiktigat bilen (godkänd :up:) , nu letas hovslagare till hålväggen för fullt.....det är tur jag jobbar i morgon så jag får lite ledigt :D

Ledig dag:angel:
Sagt upp lägenheten:banana:, fixat hö och halm både nu och till vintern (ny leverantör) :up:, tvättat, fått massage,städat och tvättat bilen, besiktigat bilen (godkänd :up:) , nu letas hovslagare till hålväggen för fullt.....det är tur jag jobbar i morgon så jag får lite ledigt :D

Du har hunnit med mkt! :laugh:

Har möblerat om tv:n ;)
Nu är det bara sovrummet kvar.
Jag är ingen duktig inredare så det blir som det blir.
Men skulle vilja ha ett mysigare sovrum

fick precis en ny trofé.. jag har varit här i 13 år.. och det är egentligen mycket längre... :(
känner mig gammal

Samma här. Har tänkt ta mina sömntabletter två dar i rad nu och så missat dem

Så gör jag ofta.. och när jag kommer på det så är det för sent.. Men jag tycker jag blir lite sengångare dagen efter av sömntabletter.. Funkar det för dig?
Idag - jobb efter typ 4 timmars sömn. Ingen höjdare men det måste gå...

Herregud vilket fullt ös det blev här hemma då. Mamma kom hem med min bil och så passade jag på att rengöra hönshuset när hon höll koll på min dotter Maja. Sen blev det att laga lunch och så kom pappa med deras hund så jag passade på att ta en promenad...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 334
Senast: Tarnin
·
Fritid Jag brukar följa alla trådar som postas när det efterfrågas om tips på sevärdheter och annat kul när en ska ut på tur. Är ju så många...
2
Svar
24
· Visningar
765
Senast: Tilly_85
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
240
Senast: Lavinia
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
553
· Visningar
15 598
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar