Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja jag hoppas det men jag vill igentligen inte alls sluta eftersom jag verkligen stormtrivs där och det känns inte som "ett jobb". Jag har ju drömt så länge om att jobba där, visserligen inom en annan avdelning men ändå. Jag mår bra där och därför känns det svårt även om jag vet vad jag måste prioritera.....@EmmaW drömjobbet kan ju dyka upp sen igen
Du trodde du skulle kugga?
Provet är först om ca 2 veckor!
stjarnhimmel den är döende, den genererar blåskärmar emellanåt också, jag hade dock hoppats den skulle hålla något år till. men man kan inte alltid få som man önskar
Emma, menar du att jag ska surfa på telefonen och titta på film på tvn? Sådant kan man ju inte hålla på med! Dessutom hänger sig telefonen om jag försöker surfa på buke med den. :/
Ehmm.....min är ca 8 år gammalJag var kanske inte fullt seriös Min dator är trots allt 3,5 år gammal och flyttat massa (åkt fram och tillbaka söder till Kiruna ett antal ggr t.ex. och hälsat på i Österrike också) och var en del katthår i den innan vi öppnade och rengjorde så jag tror inte semester kommer hjälpa, tyvärr.
Du får ge dig in dejtingtrådenSådär, ett stort glas vin senare så kan jag erkänna att en man på mitt jobb har fångat mitt intresse....jag har väl typ fallit som en fura första gången jag såg honom Frågan jag ställer mig nu är hur jag går vidare...jag tror han är singel...och kanske inte helt ointresserad men hur vet man