Tråd för värdelöst vetande del 29

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 29

Semlor???
Jag som har svårt nog å stå emot skumtomtarna som säljs överallt ;)
Det är en av de få godissorter jag kan äta ju!!

Nä, mandelmassa klarar man sig inte utan. Brukar du köpa vaniljsemlor istället för vanliga så du slipper mandelmassan?

Usch nej vanliga skumtomtar ska det vara. Brukar gå åt tre lådor varje jul :o
Fast då äter jag ingen julmat och inget annat godis så plus att det är från november till januari de tre lådorna går åt :)

Nä, mandelmassa klarar man sig inte utan. Brukar du köpa vaniljsemlor istället för vanliga så du slipper mandelmassan?

Alltid :d:D

Dom testade knäcktomtarna på jobbet häromdagen, jag hoppade då jag inte gillar knäck, det var visst ingen höjdare sa dom.

Wifi fungerar inte på MIN dator hemma (funkar på sambons) och MIN telefon lägger av hela tiden (sambons fungerar, såklart) hur höga är oddsen att det pajjar samtidigt liksom?
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!! :mad:

Fullständigt!
Sambon försöker få ordning på en 5 år gammal HTC så jag inte ska bli helt utan medan han fixar den 2 år gamla Galaxy SII:n.
Eftersom de är mina så går det ju sisådär.
Vårt trådlösa nätverk vill inte funka alls på min dator så nu sitter jag med nätverkskabel som ligger tvärs igenom hela lägenheten...

Kl

Så trött på min tandhygienist som jagar mig. Jag har varken lust eller råd att gå dit nu...Får panik jag bara tänker på det!

kl

VV: Ska i väg och kolla på en eventuell medryttarhäst idag. Men jag har inga höga förväntningar!:p

Livet är ganska okej, det är jobbigt ibland men okej. Känner att det går framåt nu, känner mig både glad och lyckligt lottad på många sätt trots en del svårigheter och ångest. Jag är på rätt väg att må bra igen :)

Räknar foderstater och undrar hur jag ska lyckas banta min häst utan att mattehjärtat dukar under :nailbiting:. Men för hästens bästa så får jag stålsätta mig :banghead:
Drömmer om svårfödda hästar som kan gå på fri tillgång utan problem :o:p

kl

Försöker baka jitterbuggar. Andra gången i mitt liv. Ska bli intressant och se om det blir lika kaotiskt denna gång. Jag övar! För jag tänkte ansöka till Hela Sverige bakar!

Ska se film och mysa med dottern ikväll.
Behövligt.
Känner mig lite piggare nu och hoppas på att få besked om en del saker nästa vecka :)

Vaknade med nackspärr för tredje morgonen i rad O_o...inte kul! Men det går ju över...

Kaffe :love:

I går satte jag upp ljusstakarna i fönstren :D Jag är garanterat först i "kvarteret" men jag är så trött på allt mörker och det var så mysigt i går kväll :love:

Jag kommer nog inte vara först :) men längtar efter att få fram dem för gud så mörkt det är nu.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
630
Senast: Hajfisk
·
Tjatter Nu stör det mig att man kan längta efter Cadburys när man har Marabou tillgängligt. :D:p
4 5 6
Svar
116
· Visningar
6 748
Tjatter T Har funnits några sådana här trådar tidigare men hittade ingen som var riktigt aktuell. Tänkte vi kunde ha en tråd där vi delar med...
Svar
8
· Visningar
1 163
Svar
16
· Visningar
248
Senast: Soffan74
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok